Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و کولاک از بامداد سه شنبه راه ۱۷۴ روستای استان زنجان را بست که تاکنون ۹۶ راه باز شده و تردد در آنها برقرار است.

وی تاکید کرد: بیشتربن راه روستایی بسته شده در استان مربوط به شهرستان زنجان، ماهنشان، خرمدره، طارم، سلطانیه و ابهر است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: راهداران در تلاش هستند تا ۷۸ راه بسته شده در استان را تا بعدازظهر بازگشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی اظهارداشت: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
وی افزود: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.
یوسفی یادآوری کرد: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.
به گفته وی، ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان ‭‭۵۲۷‬‬ روستا دارد.
این استان پنج هزارو ‭‭۸۴۰‬‬ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ‭‭۲۰۰‬‬ کیلومتر آزاد راه، ‭‭۱۱۳‬‬ کیلومتر بزرگراه، ‭‭۳۴۲‬‬ کیلومتر راه اصلی و ‭‭۹۷۴‬‬ کیلومتر راه فرعی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آزاد راه استان زنجان بزرگراه جاده های استان راهداری و حمل و نقل جاده انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان زنجان کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است