Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: ۱۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد مسکن برای بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان هزینه شد.

علیرضا تابش امروز در مراسم افتتاح پل شهدای هفتم تیر پل‌دختر با بیان اینکه در سفرهای اولی که به پل‌دختر انجام شد مردم را در رنج و سختی می‌دیدیم اظهار کرد: امروز به‌طور نسبتی خیلی از مسائل و مشکلات برطرف شده و بقیه مشکلات هم برطرف خواهد شد و امیدوارم در مدت کوتاهی که در پیش داریم کارهای باقی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیلی بزرگ و استثنایی در کشور اتفاق افتاد و در بازسازی هم اقدامات بسیار مؤثری انجام شده است، افزود: در لرستان و شهرستان پل‌دختر بنیاد مسکن به‌تنهایی هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده و دستگاه‌های دیگر هم در استان نزدیک ۴۰۰۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار شده که حتماً ۶۰ درصد آن هزینه شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایجاد دیوار حفاظتی شهر پل‌دختر به سبب جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر بسیار مهم بوده که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است و در صورت مطالعه و وجود ضرورت مابقی احداث دیواره ساحلی را هم تأمین اعتبار کرده و یا با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه می‌کنیم و برنامه‌ریزی آن را انجام خواهیم داد.

تابش بیان کرد: همه مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور دست‌به‌دست هم داده تا شهر پل‌دختر را از غم‌ها درآورد که امروز روز شکرگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنیاد مسکن کشور مناطق سیل زده لرستان میلیارد تومان بنیاد مسکن هزینه شد پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند