Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عیسی مهدوی شامگاه چهارشنبه گفت: امروز به محض اطلاع از گرفتار شدن چهار مسافر در ییلاق کرمان، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه اسب وونی، چند بار با پای پیاده به منطقه اعزام شدند اما به علت ارتفاع زیاد برف، کولاک شدید و طوفان امکان رسیدن به منطقه ییلاقی میسر نشد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با ستاد امداد و نجات استان گیلان، یک فروند هلی کوپتر به منطقه اعزام شد اما به علت کولاک شدید و نبود جایگاه مناسب در میان انبوه برف، شرایط لازم برای فرود هلی کوپتر فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تالش افزود: ادامه پیگیری ها و امداد رسانی همچنان از طریق اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعیت هلال احمر در حال انجام است.
بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و ییلاق کرمان اسالم نزدیک به محور اسالم - خلخال در تابستان همواره از جاذبه های گردشگرپذیر برخوردار است اما اکنون به علت ارتفاع قابل توجه، از برف پوشیده شده است.

بارش برف در مناطق مختلف استان گیلان از شامگاه یکشنبه تا عصر سه شنبه ادامه داشت و موجب قطعی آب و برق جمعیت زیادی در شهرستان های مختلف، انسداد بخش زیادی از جاده های روستایی و آزادراه رشت - قزوین و برخی از محورهای اصلی و بروز مشکلات عدیده برای مردم  شد.  

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ایستگاه هواشناسی این شهرستان، برای فردا آسمانی صاف، نیمه ابری با افزایش دما پیش بینی کرده است.
 

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور فرمانداری تالش بارش برف اسالم تالش سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری بارش برف در گیلان و خلخال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور فرمانداری تالش بارش برف اسالم تالش سازمان امداد و نجات هلال احمر سازمان مدیریت بحران کشور فرمانداری تالش بارش برف اسالم تالش سازمان امداد و نجات هلال احمر استان گیلان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی گفت: با توجه به شدت بارندگی‌های روز گذشته، شهرستان‌های طبس، بیرجند، بشرویه، خوسف، سربیشه، نهبندان و قائن متحمل خساراتی ناشی از سیل شدند.


وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان که در حالت آماده‌باش بود از همان ساعات اولیه به یاری سیل‌زدگان شتافت.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال احمر در سراسر استان در ۲۴ ساعت گذشته، به ۵۸ خانوار و ۲۵۶ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.
کاووسی افزود: روز گذشته تعداد ۳۲ نفر در اماکن غیر از جمعیت اسکان داده شدند.


وی همچنین از انتقال ۷۵ نفر به اماکن امن خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵ خودرو و ۱۶ نفر گرفتار در سیل رهاسازی شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پتو، موکت، نایلون، کنسرو و چادر از جمله اقلام توزیع شده میان سیل‌زدگان بوده است.
کاووسی گفت: روز گذشته ۴۸ تیم عملیاتی، ۸۸ نیروی عملیاتی و ۲۵ خودرو به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند.


وی از تخلیه آب ۵۷ منزل مسکونی در سیلاب روز گذشته خبر داد و افزود: دیروز ۱۸ دستگاه موتور پمپ، پنج دستگاه لجن کش و هشت دستگاه کف‌کش نیز در عملیات امدادرسانی به سیل زدگان به کار گرفته شد.

دیگر خبرها

  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی