Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- پپ گواردیولا، خود را بهترین سرمربی جهان نمی داند و اعلام کرد دلیل موفقیت او، کار کردن با بازیکنانی شگفت انگیز در باشگاه هایی بزرگ بوده است.

گواردیولا در مصاحبه اختصاصی با اسکای اسپورت گفت:

هرگز حس نمی کنم که بهترین مربی جهان هستم. حتی وقتی با بارسلونا 6 جام پیاپی فتح کردم و به سه گانه رسیدم، چنین حسی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده می شوم چون بازیکنانی شگفت انگیز در باشگاه هایی بزرگ در اختیارم هستند. مربیان فوق العاده ای هستند که چنین بازیکنانی ندارند و در چنین باشگاه های بزرگی فعالیت نمی کنند. اصلا سوال بهترین مربی جهان، چه معنایی دارد؟ هرگز حس نکرده این که بهترین هستم. مربی خوبی هستم اما بهترین نیستم. تیمی به من بدهید که شبیه منچسترسیتی نباشد، آنوقت قهرمان و برنده نمی شوم.

لیورپول 4-5 سال را گذراند تا سرانجام فصل گذشته قهرمان رقابتی شد. این یک فرآیند بود و به مرور زمان آنها بهترین تیم جهان شدند. بعضی اوقات مردم فکر می کنند چون شما کلوپ یا گواردیولا یا نام هایی از این دست هستید، باید هر سال با 2000 میلیون امتیاز و 2000 میلیون گل، قهرمان همه جام ها شوید. همیشه، اینچنین نمی شود. برخی اوقات به خاطر قدرت رقبا و گاهی اوقات به خاطر اینکه خودتان نمی توانید. در هیچ ورزشی، هیچ تیمی در طول تاریخ نتوانسته برای چند فصل پیاپی، قهرمان همه رقابت ها شود. غیرممکن است.

در این فصل، منچسترسیتی عملکرد خیلی خوبی داشته است. حتی در بازی هایی که باختیم، بسیار بسیار خوب بودیم. مشکل تیم، از دست دادن عطش قهرمانی نیست. وقتی فصل گذشته فاتح همه جام های داخلی انگلستان شدیم، در این فصل بیش تر تلاش کردیم. می خواهم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوم. در آرزوی قهرمانی در این رقابت ها هستم و از آماده کردن تیم برای تقابل با رئال مادرید لذت می برم. باید ببینیم چه کاری از دستمان برمی آید. دو هفته باقی مانده تا بازی با رئال مادرید، شادترین لحظات دوران حرفه ای من خواهد بود چون می خواهم تیم خود را برای این بازی آماده کنم. می خواهیم ببینیم که چطور می توانیم بر رئال مادرید غلبه کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید مربی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل

پپ گواردیولا رکورددار پیروزی‌های قاطع در لیگ برتر است. 

طرفداری | در شب فوق‌العاده ارلینگ هالند، منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون به برتری 5-1 دست یافت. 

به نقل از اسکواکا؛ منچسترسیتی از سال 2016 و با ورود پپ گواردیولا به لیگ برتر، 50 بار مقابل رقبای خود حداقل 4 گل به ثمر رسانده است. طی این سال‌ها هیچ نتوانسته به رکورد سیتیزن‌ها دست یابد. طی دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی، 4 بازیکن برای او حداقل 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند: سرخیو آگوئرو مقابل لسترسیتی، گابریل ژسوس در دیدار با واتفورد، کوین دی بروین و ارلینگ هالند نیز مقابل وولورهمپتون چنین مهمی را به ثبت رسانده‌اند. 

ورزشگاه اتحاد بیش از سایر استادیوم‌های فوتبال انگلیس شاهد هتریک بازیکنان بوده است (30). ارلینگ هالند هتریک شماره 41 یک بازیکن منچسترسیتی را به ثبت رساند. تنها بازیکنان لیورپول (42) در طول تاریخ لیگ برتر عملکرد بهتری داشته‌اند. 

منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون؛ متخصص در کشتن رویاها

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!