Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین درخشنده، مدیر اجرای طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: عملیات خط انتقال فاضلاب مهدی آباد چهار باغ که عملیات اجرایی آن با حضور استاندار البرز و در هفته دولت امسال آغاز شده بود، در مدت ۲ ماه و نیم به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب البرز افزود: این خط که پایان آن ۷ ماه به طول خواهد انجامید به قطر ۵۰۰ میلی متر از جنس پلی اتیلن دو جداره و به طول ۲۹۰۰ متر است و فاضلاب مهدی آباد را به خط انتقال فاضلاب کرج متصل می کند.

او گفت: با بهره برداری از این خط مشکلات دفع فاضلاب منطقه مهدی آباد مرتفع خواهد شد.

درخشنده افزود: هزینه این عملیات ۲ میلیارد تومان است و برای آن یک ایستگاه پمپاژ با هزینه ۳ میلیارد تومان احداث شده است که فاضلاب را توسط خط مذکور برای فرآیند تصفیه به خط ۱۲۰۰ میلی متری فاضلاب کرج وصل می کند.

مدیر اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب البرز گفت: جمعیت بهره مند از این طرح زیست محیطی در مرحله نخست ۳۰ هزار نفر است و در مراحل بعدی، مناطق ملک آباد و چهار باغ نیز از همین خط انتقال استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام / ر.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصفیه فاضلاب چهار باغ خط انتقال فاضلاب مهدی آباد خط انتقال فاضلاب مدیر اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر