Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تودیع و معارفه سرپرست سابق و مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین،‌ با حضور سردار صابری مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان و مدیران حراست و سپاه استان و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این جلسه سردار صابری ضمن قدردانی از زحمات رئیس این دانشگاه، با اشاره به تاریخ چند صد سال اخیر کشور و جنگ‌هایی که طی این سال‌ها صورت گرفته گفت: متاسفانه هر جنگی که در ایران اتفاق افتاد، قسمتی از کشور از بین رفت، اما انقلاب اسلامی ایران این اجازه را نداد و ما پس از انقلاب اسلامی هزینه‌ زیادی بابت نگهداری آن پرداختیم و شهدای زیادی تقدیم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، جوانان این مرز و بوم را کم نظیر خواند و گفت: با وجود تلاش دشمن برای ضربه به قشر جوان، اما جوانان ما هر کجا عرصه مهیا بوده است، خود را نشان داده‌ و ثابت کرده‌‌اند؛ کم نیستند شهید حججی‌هایی که نه تنها سن آن‌ها به انقلاب نمی‌رسد حتی سن‌شان به سال‌های جنگ هم نمی‌رسد؛ اما امروز خود را نشان داده و برای دفاع از سرزمین و ناموس کشور از جان خود گذشته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف حراست تصریح کرد: ما وظیفه داریم برای صیانت از دانشگاه کمک کنیم، البته همه باید یاری کنند تا محیط دانشگاه پاک و سالم باقی بماند؛ رسیدگی به مشکلات دانشجویان، استادان و کارکنان وظیفه‌ ریاست و مجموعه‌ دانشگاه است؛ اما حراست نیز باید به آن کمک کند.

سردار صابری خطاب به مسئولان و مدیران دانشگاه بیان کرد: شاید فعالیت اصلی شما در چارچوب دانشگاه و علم‌اندوزی باشد، اما باید ارتباط خود با سپاه، اطلاعات، ناجا و سایر نیروی نظامی و انتظامی را حفظ کنید.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از زحمات هاشمی سرپرست سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و تبریک به اسماعیل‌پور مدیرکل جدید حراست این دانشگاه عنوان کرد: کار سخت است؛ اما کارهای سخت را به انسان‌های بزرگ می‌دهند، پس باید قدر روزهایی که مسئولیت داریم را بدانیم و توان خود را به کار بسته تا گره‌ای باز کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین نیز به عنوان دیگر سخنران این جلسه ضمن تبریک حماسه‌سازی مردم در روز 22 بهمن امسال و گرامی داشت یاد و خاطره‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از زحمات هاشمی در سرپرستی حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام محبی گفت: در بین موجودات زنده، بهترین و بدترین جُنبنده‌ روی زمین، انسان است. طبیعتا برای مدیریت این انسان باید طوری زندگی کرد تا به سمت بهترین‌ها هدایت شود و با توجه به این که دانشگاه، امام و هدایت کننده‌ جامعه است، طبیعتا حفاظت از این مجموعه بسیار دشوار است.
وی افزود: با توجه به این که ما یک کشور اسلامی هستیم،‌ در مقطع کنونی علاوه بر حفاظت تاریخی به بحث حفاظت از ارزش‌های انقلابی و اسلامی نیز نیاز داریم تا با تکیه بر این ارزش‌ها،‌ تمدن اسلامی را شکل دهیم.

حجت‌الاسلام محبی نیز از تعهد، اخلاق و منش هاشمی در دوران خدمت در سنگر حراست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم وی در هر جایگاهی که هستند، خداوند توفیق خدمت را نصیب‌شان کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز ضمن خیر مقدم به تک‌تک میهمانان، از تلاش‌های هاشمی در مدت فعالیت‌ به عنوان سرپرست حراست تشکر و قدردانی کرده و گفت: پس از درگذشت کریمی مدیرکل فقید حراست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، این مسئولیت خطیر بر عهده‌ هاشمی گذاشته شد که ایشان هم الحق و الانصاف خوب توانستند این مجموعه را مدیریت کنند و راه کریمی را به خوبی ادامه دادند. مرحوم کریمی بسیار انسان شریفی بودند و هاشمی نیز به خوبی توانست در این جایگاه عمل کنند.

وی با اشاره به پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز، بیان کرد: در دنیای صنعتی امروز با محور تکنولوژی‌های پیشرفته مانند ربات‌ها، سازمان و شرکت‌هایی می‌توانند پیشرو باشند که در زمینه تولید محتوای مبتنی بر دانش و هوش مصنوعی، نرم افزار و علوم وابسته اقدام نمایند و این دانش مستلزم سرمایه‌گذاری جدی بر روی سرمایه‌های انسانی به ویژه نیروهای محقق، استادان و دانشجویان می‌باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: ما زمانی در اقتصاد بدون نفت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است می‌توانیم موفق باشیم که بر روی سرمایه‌های علمی خود که همانا دانشمندان و پژوهشگران هستند تمرکز کنیم؛ از این راه قطعا ما می‌توانیم در مقابل تحریم‌ها موفق باشیم.

وی افزود: در این زمینه خوشبختانه کارهای خوبی صورت گرفته است که جا دارد از دولت محترم، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت علمی و فناوری و سایر دستگاه‌های دست‌اندرکار تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: این یک موقعیت طلایی است که تا این حد در کشور به علم و فناوری توجه می‌شود؛ از شخص مقام معظم رهبری، دستگاه‌های مرتبط و جامعه‌ دانشگاهی توجه ویژه‌ای به مقوله‌های علمی دارند. در واقع همه چیز برای فعالیت و پیشرفت فراهم است و ما بهانه‌ای برای کار نکردن و موفق نشدن نداریم. امیدوارم بتوانیم با تلاش و کار شبانه‌روزی خود، مدیون شهدا نباشیم.

هاشمی، سرپرست سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه‌ فجر و حضور حماسی مردم در راهپیمایی بزرگ این روز، ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تبریک و اربعین شهید سپهبد سلیمانی را تسلیت گفت و گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه داد.

داوود اسماعیل‌پور مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین نیز با تبریک ایام ‌اله دهه فجر، یاد و خاطره‌ همه‌ شهدای وطن، شهدای حرم و شهید والا مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و برنامه‌های خود را ارائه داد.

انتهای پیام/

300 / 31 دانشگاه آزاد اسلامی پیشرفت علم و تکنولوژی قزوین رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی پیشرفت علم و تکنولوژی قزوین رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی مدیرکل جدید حراست مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی سردار صابری سرپرست سابق شهید سپهبد قزوین نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس دانشگاه معارف اسلامی در نشست خبری گفت: همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب در سالن شهید سلیمانی این دانشگاه چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام والمسلمین روح الله شاکری بر وظیفه دانشگاه‌ها در تامین منابع جامع علمی برای دانشجویان و پژوهشگران تاکید کرد و گفت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نسبت به شخصیت علمی و قرآنی مقام معظم رهبری غفلت صورت گرفته است خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از سال ۴۳ تفسیر قرآن را در سطوح بالا تدریس می‌کرده اند و در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط گیری بالایی خصوصا با جوانان دارند و نگاه دینی ایشان منبعی جامع برای جوانان و دانشگاهیان خواهد بود. 

رئیس دانشگاه معارف اسلامی از پذیرش ۱۴۶ مقاله در این همایش خبر داد و گفت: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان همایش یک جلد از آنها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش‌های علمی و قرآنی رهبر انقلاب اسلامی را در فضای علمی و دانشگاهی کشور گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولین استانی برگزار شده است که حدود ۸۰ مقاله از این بستر دریافت شد.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد