Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)،جشن سالروز ولادت آن حضرت در بارگاه منور رضوی برپا می‌شود. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گردهمایی جمعی از مادران مشهدی با عنوان جشن «مادرانه» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشن با رویکرد تکریم جایگاه مادر همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام(س)، روز مادر و سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره) از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی طراحی شده و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج جامعه زنان، معاونت تبلیغات اسلامی و اماکن آستان قدس رضوی، معاونت فرهنگی سپاه، مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه 26 بهمن ماه ساعت 30: 8 الی 10:30صبح با حضور احاد مردم، زوجین جوان شرکت کننده در طرح «زندگی به سبک رضوی»، مادران و همسران شهدا، خادمین بارگاه منور امام هشتم(ع)، مبلغین، بسیجیان و سازمانه‌های و ارگان‌های دولتی در رواق امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

آئین چهلمین روز درگذشت سپهبد سلیمانی در حرم رضوی برگزار شدبانوی تازه مسلمان: حرم رضوی تحول درونی بزرگی برایم ایجاد کرد؛ حجاب عامل گرایشم به اسلام بودبزرگداشت چهلمین روز درگذشت حاج قاسم سلیمانی در حرم رضوی برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی در گردهمایی مادران مکتب سلیمانی  سخنرانی خواهد کرد، همچنین در ادامه جعفر نژاد مداح و ذاکر خاندان عصمت و طهارت(ع) در مدح حضرت فاطمه(س) مدیحه‌سرایی می‌کند.

طرح دیدار صمیمی دختران محلات شهر مشهد با مادران و همسران شهدا در قالب پویش «دختران مکتب سلیمانی» ویژه دختران 15 تا 20 سال از دیگر  ویژه برنامه‌های ایام ولات حضرت فاطمه(س) است که از سالروز وفات حضرت ام البنین(س) آغاز شده و تا روز ولادت حضرت زهرا(س) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز ولادت حضرت زهرا س سالروز ولادت حضرت رضوی برگزار بارگاه منور حضرت فاطمه حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی