Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد بین المللی غدیر البرز با صدور بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداهای شورای ائتلاف اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی فتحی رئیس بنیاد بین المللی غدیر البرز با صدور بیانیه ای از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اعلام حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است:

 ملت بزرگ ایران در روز های آینده در یک آزمون بزرگ قرار دارد و آن ایجاد مجلس طراز انقلاب اسلامی است که با انتخاب اصلح تحقق می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیف‌های مختلف با اندیشه ها و نگرش های گوناگون، آماده رزمایش انتخاباتی هستند.در این میان، حضور حداکثری نیروهای مومن انقلابی بر سر انتخاب کاندید مومن انقلابی و جوان، امری اجتناب ناپذیر می باشد و عدم یکپارچگی جریان انقلابی، تضعیف جریان انقلابی و دلسوزان نظام است که دشمن شاد کن خواهد بود.

ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی کاندیداهای محترم انقلابی- که احتمال عدم موفقیت آنان به خاطر عدم مقبولیت و ناشناخته بودن در بین مردم و نبود سوابق اجرایی و مدیریتی می رود-  به نفع کاندیداهایی که بیشترین امتیاز گزینه اصلح را دارند می توانند برای اولین بار، یکپارچگی خالصانه دوستان انقلاب را رقم بزند.

اگر چه بسیاری از کاندیداهای انقلابی در مسیر حضور در رزمایش انتخابات از یک سال گذشته، متحمل سختی‌ها، استرس، هزینه و غیره بوده اند ولی چه باید کرد؟

مواسات این عزیزان و حمایت از کاندیداهای جریان انقلابی، مرضی خدای یگانه خواهد بود و جلب رضایت الهی مقدم  بر رضایت خود و خلق است.

اینجانب با نهایت احترام به همه کاندیداتورهای گرامی - که بسیاری، از دوستان و رفقای من هستند- درخواست دارم که بر اصل «موفقیت جریان انقلابی» تاکید نمایند که یکپارچگی نیروهای انقلابی از منویات امامین انقلاب اسلامی است.

با وجود انتقادات وارد بر برخی موارد ائتلاف انقلابی ، بر نظر آن تواضع نشان داده و حمایت حداکثری از گزینه‌های ائتلاف انقلابی را مد نظر قرار دهند که تاکید بر «اصل وحدت» ، دشمن‌شکن و ظفرآفرین است.

عزیزان بدانید!

نبود وحدت و تشتت آراء، خدمتی است به جریان لیبرالی و این یعنی نبود یک مجلس انقلابی و نبود مجلس انقلابی یعنی تحقق نیافتن دولت اسلامی در آینده که جزو دستورکارهای علاقه مندان انقلاب اسلامی است.

خداوند همه ما را در انتخاب صحیح و تصمیم درست و دوری از خواهش های نفسانی یاری نماید.

محمد علی فتحی، ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم انقلاب اسلامی جریان انقلابی شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ مسعود محمدی روز شنبه در همایش روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: تکمیل سه تقاطع غیر همسطح شهدای غزه ، میدان جمهوری اسلامی و رجایی شهر کرج از مهمترین برنامه های عمرانی این کلانشهر در سال جاری است.

وی ادامه داد: راه اندازی خط اتوبوس تندرو کرج بین کمالشهر در غرب و شهرستان فردیس در جنوب شرقی کرج ، پروژه دیگر مدیریت شهری کرج برای تسهیل در رفت وآمد مردم است که تا 2 ماه آینده آماده بهره برداری می شود.

رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت : این کلانشهر به عنوان اولین شهر کشور با خرید اتوبوس های برقی گام اساسی در جهت تحقق شعار سال و حمایت از دولت داخلی برداشت.

محمدی اظهار کرد: به تازگی ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی برای نخستین بار در کشور در کرج به کار گرفته شد که نقش موثری در خدمات مناسب به شهروندان و کاهش آلودگی زیست محیطی دارد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : این کلانشهر نیز با اجرای پروژه های ملی مانند ساخت آزاد راه شهید سلیمانی و قطار شهری تاکنون در کمک به اقتصاد ملی به خوبی نقش آفرینی کرده و این فعالیت ها ادامه دارد.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به پیگیری های شورای شهر کرج و مدیران استان البرز برای تعیین تکلیف املاک قولنامه ای و آرای تخریب املاک اشاره کرد و افزود: طی ماههای اخیر ۲ هزار پرونده ملکی دارای رای تخریب برای افزایش رضایتمندی شهروندان کرجی تعیین تکلیف شده است.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : در بخش درآمدها نیز میزان بودجه کرج از ۴۴ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ اکنون به ۲۰۵ هزار میلیارد ریال رسیده که بیانگر تلاش ها برای ارتقای سطح درآمدهای این شهر است.

وی تعیین تکلیف املاک معارض بر سر راه تعدادی از پروژه های عمرانی کرج را از دیگر اقدامات در ۲ سال گذشته برشمرد.

رییس شورای اسلامی استان البرز در این همایش با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی۲ سال ونیم گذشته توسط شورای اسلامی شهر و روستا در این استان گفت : بهره گیری از ظرفیت نخبگان در اجرای طرح ها و برنامه های عمرانی و فرهنگی شهرهای استان از نقاط قوت شوراها در این مدت بوده است.

مجید قره حسنلو افزود: امروز ۸۰۵ نفر در شوراهای اسلامی روستایی و ۹۷ نفر در شوراهای شهر البرز فعالیت می کنند که توجه به مناطق کم برخوردار استان به عنوان مهمترین برنامه برای این شوراها تعریف شده است.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت پسماند ، شورا و شهرداری کرج با اجرای طرح های مختلف اقدامات موثری در این بخش انجام داده است .

قره حسنلو گفت : امسال توجه به مشارکت مردم در طرح های شهری و روستایی به عنوان مهمترین اولویت کاری در شوراهای اسلامی استان دنبال می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900213

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران