Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد قلندری روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با اضافه شدن 10 دستگاه ماشین‌آلات سنگین جدید هم اکنون 70 دستگاه شامل لودر ،بولدوزر ،گریدر ،بیل مکانیکی و کامیون‌های حمل برف در      برف‌روبی و بازگشایی معابر شهری و راه های روستایی خلخال فعالیت می کنند.

وی بیان کرد:  بزودی تعداد دیگری از این ماشین آلات ارسالی از شهرستان‌های پارس‌آباد ،بیله‌سوار و همچنین سپاه حضرت عباس (ع)  به جمع امکانات برف‌روبی این شهرستان اضافه خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هزینه‌های مربوط به اجاره دستگاه‌های سنگین برفروبی از بخش خصوصی و دیگر هزینه‌ها از طریق مدیریت برنامه‌ریزی استان تامین و در اختیار شهرداری و اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای خلخال قرار می‌گیرد .

وی بیان کرد : در حال حاضر راه 60 روستای این شهرستان مسدود می باشد و  امکانات  ارسالی از مناطق مختلف استان به این شهرستان  با بازگشایی این روستاها تا پایان زمان رای‌گیری روز دوم اسفند ماه در این شهرستان ماندگار و صاحبان این امکانات حق جابجایی ـنها را نخواهند داشت .

قلندری گفت:با توجه اختصاص حداقل 30 دستگاه ماشین الات سنگین برف‌روبی وکامیون در اختیار شهرداری خلخال،  انتظار می‌رود بازگشایی مسیرهای اصلی وخیابانهای فرعی این شهر نیز تا پایان فردا تمام شده و سپس کار برف روبی کوچه ها آغاز شود .

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است. برف سه روز گذشته در این شهرستان موجب مسدود شدن راههای روستایی ، راه خلخال - اسالم و خیابان ها و معابر شهری شد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان گیلان بخش خصوصی شهرداری معاون امور عمرانی استاندار انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تا پایان برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا

بارش برف روز گذشته کوه دنا و گردنه بیژن و مسیر فرعی سی سخت به پادنا (سمیرم) را سفید پوش کرد؛ عملیات ریزش برداری، نمک پاشی و برف روبی دراین محور توسط راهداران کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

محور فرعی سی سخت به پادنا به طول ۲۳ کیلومتر در مسیر ارتفاعات دنا قرار دارد.

این مسیر بیشتر در محدوده گردنه بیژن در ارتفاع بالای سه هزار و ۲۰۰ متری از آبان هر سال با بارش شدید برف همراه می‌شود.

این گردنه که با بارش‌های سال گذشته مسدود شده بود سوم اردیبشهت امسال با تلاش و سخت کوشی راهداران بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان