Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال طرح ارتقاء سواد زنان عشایر برای تعداد ۴۰۰ سوادآموز در مناطق عشایری دهدشت، چاروسا، دیشموک، دنا، مارگون و لوداب اجرا می‌شود. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در یاسوج اظهار داشت: طرح ملی ارتقاء سواد زنان عشایر کهگیلویه وبویراحمد برای دستیابی به آموزش‌های سواد پایه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای این طرح ایجاد عدالت آموزشی عنوان کرد و افزود: در این طرح به زنان و دختران 10 تا 49 سال عشایر سواد پایه آموزش داده می‌شود.

بهره‌مندی 160 هزار خانوار خراسان رضوی از خدمات بیمه روستایی و عشایر + فیلم‏‎امکان انتقال کانکس به برخی مناطق عشایری خوزستان نیست / مدارس سنگی حذف می‌شوددانش‌آموزان عشایر خراسان رضوی از تحصیل باز نمانده‌اند

وی با بیان اینکه افزایش سطح انگیزشی، توان‌افزایی زنان عشایر از محورهای اجرای این طرح است بیان کرد: امسال این طرح با 40 مربی برای تعداد 400 سوادآموز در مناطق عشایری دهدشت، چاروسا، دیشموک، دنا، مارگون و لوداب اجرا می‌شود.

زارع‌پور از اجرای این طرح در سه سال گذشته برای 763 نفر از بانوان عشایر استان خبر داد و گفت: این طرح همزمان در 11 استان کشور برای زنان و دختران عشایر اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح برای چهارمین سال در استان اجرا می‌شود، افزود: امسال طرح آموزش سواد پایه علاوه بر مناطقعشایریدر برخی شهرستان‌ها برای نخستین بار اجرا و بیش از 40 نوع مهارت با محوریت مهارت‌های بومی همزمان با سواد پایه به بانوان عشایر آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح مهارت‌های زندگی اجتماعی، کلیات روش‌ها و فنون تدریس مربیان آموزشی سنجش و ارزشیابی می‌شود.

از جمعیت 700 هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 12 درصد آن را با جمعیت 11 هزار نفر و تعداد 120 خانوار عشایر تشکیل می‌دهد که تعداد 3 هزار و 665 نفر از دانش‌آموزان عشاریری کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع مختلف تحصیلی و در 205 مدرسه عشایری مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ح

R41452/P/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اجرای این طرح مناطق عشایری اجرا می شود سواد پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد