Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش کمیسیون‌های تخصصی همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» با برپایی ۴ کمیسیون و ارائه ۳۳ مقاله از سوی شرکت کنندگان در این همایش برگزار شد.

کمسیون تخصصی «تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه‌های هفتگانه بیانیه و ارزیابی وضعیت کنونی آنها» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی در تالار امام مهدی (عج) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر کمیسیون تخصصی این همایش، با عنوان «نهادهای علمی و بیانیه گام دوم با تأکید بر نقش جوانان» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی برگزار گردید.

یکی دیگر از کمیسیون‌های تخصصی، با عنوان «چیستی، چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین هاشمیان و کمیسیون تخصصی دیگری نیز با عنوان «تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسن الویری برگزار شد.

کد خبر 4852182

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب تمدن نوین اسلامی دهه فجر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نشست علمی قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی ایران گام دوم انقلاب کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دهه فجر تمدن نوین اسلامی معرفی کتاب مجمع عالی حکمت اسلامی فلسفه سردار سلیمانی ریاست حجت الاسلام والمسلمین کمیسیون های تخصصی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور