Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ محمودی با حضور در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش، از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی ۶۰۰ تخت خوابی بعثت نیروی هوایی ارتش، روند بازسازی تعدادی از بخش‌ها و برخی مسائل این بیمارستان را موردبررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حاشیه این بازدید ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی هوایی ارتش در برهه‌های مختلف گفت: فعالیت‌ها و خدمات رسانی بیمارستان آجا، از جمله بعثت نیروی هوایی ارتش همواره مورد توجه مجموعه فرماندهی ارتش قرار داشته و نوع خدمات رسانی، کیفت خدمات ارائه شده و میزان رضایتمندی مراجعین آن مورد بررسی سلسله مراتب فرماندهی قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی ارتش ادامه داد: خوشبختانه شاهد بازسازی و نوسازی بخش‌هایی از این بیمارستان هستیم، بدون شک این اقدام در راستای خدمت رسانی بهتر به کارکنان و خانواده‌های نیرو‌های مسلح و عموم مردم ساکن در مناطق شرق تهران است.

او با بیان اینکه اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در همه عرصه‌های ملی در حوزه امداد و درمان درکنار مردم حضوری چشمگیر داشته است، گفت: در بازدید از منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان شاهد بودیم که کادر درمانی نیروی هوایی ارتش، خدمات بهداشتی ودرمانی گسترده‌ای را به ساکنان این منطقه ارائه دادند و این قبیل خدمات در ایام و مناسبت‌های مختلف از جمله راهپیمایی اربعین، حوادث غیرمترقبه و... به خوبی انجام می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ارتش بعثت نیروی هوایی ارتش معاون اجرایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است