Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آزاد بخت، رئیس ستاد انتخابات استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: نصب و چسباندم پوستر‌های تبلیغاتی انتخابات مجلس یازدهم برمکان‌های مجاز تبلیغاتی، غیرقانونی نیست، اما برخلاف تعهدی است که نامزد‌ها به ستاد‌های انتخاباتی در فرمانداری های هر شهرستان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ما به دنبال راهی کردن نمایندگانی به مجلس هستیم که به قانون و حقوق مردم احترام بگذارند، افزود: بهتر داوطلبان با رعایت قانون تبلیغات کاغذی خود را در جایگاه‌های ویژه که شهرداری‌ها قرار داده اند بچسبانند تا سیمای شهر را با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز زیبا بماند و هم پاکسازی آن‌ها بعد از انتخابات راحت‌تر شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه برای این دوره از انتخابات هزار و ۲۸۷ صندوق رای در استان داریم افزود: ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی هم در استان اولین انتخاب سیاسی خود را خواهند داشت.

آزاد بخت ادامه داد: از جمعیت یک میلیون و ۷۵۸ هزار نفری استان همدان نزدیک به ۸۰ درصد از آن‌ها که یک میلیون و ۴۰۴ و ۷۳۰ هزار نفرهستند، واجد شرایط رای دهی در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

او ادامه داد: مردم استان در روز دوم اسفند از میان ۱۷۹ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۹ نفر را راهی خانه ملت می‌کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • ۱۸۵ هزار نفر در مغان واجد شرایط رأی دادن هستند
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • کاندیداهای دور دوم انتخابات برای ورود به مجلس چقدر باید رأی بیاورند؟
  • اسلامی: داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رأی را کسب کنند
  • داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رای را کسب کنند
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • انتخابات مجلس|را‌ی‌گیری در۶۰درصد شعب«الکترونیکی»انجام می‌شود
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه