Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی درخطبه‌های امروز نمازجمعه مردم گنبدکاووس، با قدردانی از مردم سراسر ایران اسلامی و این شهرستان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، خاطرنشان کرد: مردم بایستی با مشارکت حداکثری خود در انتخابات دوم اسفند، از این آزمون بزرگ و حساس هم سربلند بیرون آیند.

وی افزود: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح برای تشکیل مجلسی انقلابی و توانمند بسیار ضروری و لازم است تا بتواند با برنامه‌ریزی صحیح و تحقق اقتصاد مقاومتی به رفع مشکلات مردم و نیز تحقق گام دوم انقلاب برای ایجاد تمدن بزرگ و نوین اسلامی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: امروز همه مردم بایستی یک ستاد انتخاباتی باشند و با امید به آینده، یکدیگر را برای حضور پرشورتر در انتخابات و نیز انتخاب نامزد اصلح براساس شاخص‌های مطرح شده توسط رهبری انقلاب، یاری دهند تا انشاالله با مشارکت حداکثری مردم، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی و مجلسی قوی، انقلابی و کارآمد هم تشکیل شود.

وی همچنین با اشاره به قرائت وصیت نامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز گذشته، تاکید کرد که بایستی ویژگی‌های شخصیتی این سردار بزرگ سپاه اسلام از جمله ولایتمداری، صداقت، دلسوزی، شجاعت، ایمان و اخلاص را با گفتمان انقلاب اسلامی متصل و با ترویج آن به عنوان یک جریان و مکتب، نسل آینده را هم با این ویژگی‌ها آشنا کنیم.

به گزارش خبرنکار ایرنا، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در سخنان خود پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهروندان اهل سنت این شهرستان با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی گویای احترام به نظر مردم در اداره امور کشور است و انتخابات در رشد فکری جامعه و تعمیق بینش سیاسی مردم موثر است.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: حضور مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و شایسته باعث می شود که نظر آنها در اداره امور کشور تاثیرگذار بوده و منتخبین ملت نیز بایستی با صداقت برای بهبود وضع مردم تلاش نموده و از حقوق مردم دفاع نمایند.

وی خطاب به نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات هم گفت: در عین رقابت، رفاقت و دوستی باهم را حفظ نموده و در ایام تبلیغات انتخابات از تخریب، توهین و اهانت به همدیگر بپرهیزند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود با خطاب قرار دادن مسئولان انتظامی، اعضای شورای تامین شهرستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس به عنوان رئیس شورای تامین از آنها خواست با سرقت‌هایی که اخیرا از منازل مردم در گنبد انجام می‌شود، به صورت جدی مقابله کنند.

آخوند نوریزاد گفت: وقوع این سرقت ها که در آن سارقین حتی در ساعات روز هم به زور وارد منازل مردم شده و طلا و جواهرات آنها را به سرقت می برند، چندین ماه است که ادامه دارد و در این مدت نیروهای امنیتی و انتظامی، قادر به شناسایی و دستگیری سارقان نشده اند.

وی گفت: وقوع این سرقت‌ها امنیت مردم را خدشه‌دار کرده و لازم است نیروهای انتظامی، امنیتی و  شورای تامین  شهرستان با اقدامات قاطع نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام کنند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان بوده و در شرق این استان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس خطبه ها گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس خطبه ها گلستان گنبدکاووس خطبه ها گلستان مردم در انتخابات مشارکت حداکثری شورای تامین سرقت ها اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات