Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان مشگین شهر ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و تشکر از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: دشمنان به فکر فشار حداکثری بودند تا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کم رنگ شود در حالی‌که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با برپایی جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سیلی محکمی بر پیکر استکبار جهانی وارد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی افزود: مردم بصیر ایران اسلامی با وجود برخی ضعف‌های موجود و مشکلات اقتصادی در کشور، در تمام صحنه‌های حساس حاضر هستند.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از مردم خواست با حضور گسترده در این آزمون بزرگ الهی باعث ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب شوند.

باوقار تصریح کرد: کشورهای مدعی دموکراسی در انتخابات، مشارکت بسیار کمی دارند در صورتی‌که این مشارکت و حضور مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای از ۷۱ درصد نیز بالاتر رفته است.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و شرعی دانست و از مردم خواست به انتخابات نگاه طایفه‌ای وقبیله‌ای نداشه باشند بلکه سوابق مثبت و پاکدستی اشخاص مد نظر باشد.

انتهای پیام/3463/132

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی اردبیل باعث ناامیدی دشمنان شهرستان مشگین شهر ایران اسلامی حضور گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه شهرستان ساوه در این همایش گفت: مادران مقاومت باید در تعالیم خود به فرزندان ستون عبادی اسلام را تقویت کنند.
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه دین باوری و وظیفه شناسی مهمترین خصلت مادران مقاومت است افزود: اگر هر کدام از مادران این وظیفه خود را به درستی انجام دهند بدون شک کشور و آرمان‌های اسلامی نیز از گزند دشمنان در امان خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: امروز به پشتوانۀ حرکت‌های عظیم مردم ایران، حرکت‌های جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حال شکل گیری است.
سرهنگ مهدی افزود: ملت ما در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که همواره مقاوم هستند و از ملت‌هایی که در برابر ظلم و استبداد مقاومت می‌کنند، حمایت کرده‌اند.
در این مراسم مادران مقاومت ساوجی با ختم قرآن کریم، رهایی و پیروزی را برای مردم رنجدیده و مادران بی‌گناه غزه از خداوند متعال طلب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان