Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: نیروهای اورژانس در روزهای برفی سال جاری ۴۴ مادرباردار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وحید شادی‌نیا با اشاره به اینکه شهرستان میانه با ۱۶ انتقال در صدر این عملیات‌ها قرار دارد، اظهار کرد: هفت مورد از این تعداد توسط اورژانس هوایی و مابقی زمینی انتقال یافتند و دو مورد نیز تولد داخل آمبولانس اورژانس اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: شهرستان های بستان آباد، چاروایماق و سراب هر یک با پنج انتقال نجات بخش از دیگر شهرستان‌های با بیشترین انتقال هستند.

بر اساس این گزارش، نیروهای هلال احمر، راهداری و بهداشت نیز در این عملیات‌های نجات بخش، یار و یاور اورژانس بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس نجات مادر باردار آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم

بارش برف در چهل و هشتمین روز از بهار در روستاهای کندوان، عنصرود، آشستان، کرد آباد و گنبرف بخش مرکزی اسکو از بعد از ظهر امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی تدین بخشدار مرکزی اسکو عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ ظهار کرد: به علت گرمای هوا و ذوب شدن فوری برف خساراتی به محصولات کشاورزی وارد نشده است، اما در ارتفاعات به علت سرمای حاکم و ماندگاری برف در روی محصولات و درختان فعلاً قابل پیش‌بینی نیست که خساراتی به محصولات وارد می‌شود یا نه.

برودت هوا در برخی مناطق روستایی اسکو به نزدیک یک درجه بالای صفر رسیده و مردم این شهرستان را غافلگیر کرده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کد خبر 751265

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد