Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان‌ در حوزه انتخابیه فراهان، تفرش و آشتیان گفت: : آنچه که در بخش اقتصادی و مدیریتی مد نظر بنده است و بارها در مصاحبه‌های متعدد به آن اشاره کرده‌ام این است که به سمت اقتصاد مقاومتی برویم و آن را عملی کنیم. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

احمدرضا واعظ آشتیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های کلی خود در سطح کلان و در صورت راه‌یابی به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته‌ای که در کلان مد نظر است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره شاخص‌های یک نماینده که باید یک نماینده قبل از هر موضوعی، تنفر از فساد داشته باشد که اگر نماینده‌ای تنفر از فساد داشته باشد و حفظ عزت ملت را مد نظر قرار دهد می‌توانیم بگوییم که یک شعار را به عمل تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، توان مدیریتی یک نماینده موضوع بسیار با اهمیتی است، اینکه بتوانند با بصیرت و با یک حوصله و منطق تصمیماتی را در مجلس بگیرند که این تصمیمات منجر به پیشرفت کشور و کوتاه شدن دست دشمن از کشور شود.

5000 نیروی انتظامی امنیت انتخابات استان همدان را تامین می‌کنندرئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان: 122 داوطلب در 6 حوزه انتخابیه با یکدیگر رقابت می‌کنندمعاون دادگستری گیلان: پرهیز داوطلبان انتخابات از تخریب یکدیگر؛ نامزدها از فرصت تبلیغات فقط برای معرفی خود استفاده کنند

کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان‌ در حوزه انتخابیه فراهان، تفرش و آشتیان تصریح کرد: آنچه که در بخش اقتصادی و مدیریتی مد نظر بنده است و بارها در مصاحبه‌های متعدد به آن اشاره کرده‌ام این است که به سمت اقتصاد مقاومتی برویم و آن را عملی کنیم و چشم به بیرون از کشور نداشته باشیم.

واعظ آشتیانی بیان کرد: باید به به سمت و سویی برویم که تولید داخل کشور را به عنوان یک موضوع با اهمیت پیگیری کنیم، اگر به تولید کشور اهتمام بورزیم و تولید کشور را فربه کنیم، هم مشکل اشتغال برطرف می‌شود، هم تولید ثروت می‌کنیم و هم از وابستگی کشور به بیگانگان می‌کاهیم.

وی ادامه داد: امروز ایران را تهدید به عدم فروش نفت می‌کنند، ما را تهدید به این می‌کنند که اجازه نمی‌دهند به میزان ظرفیت تولیدمان فروش انجام دهیم، این درحالی است که اگر به سمت اقتصاد مقاومتی برویم دیگر نگرانی نسبت به فروش نفت داریم، بلکه در داخل مستحکم هستیم.

کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان‌ در حوزه انتخابیه فراهان، تفرش و آشتیان عنوان کرد: هر کشوری که تولید خوبی داشت مطمئنا می‌تواند موفق باشد و می‌تواند روی پای خود بایستد و استقلال خود را حفظ کند، بنابراین به دنبال قوام بخشیدن به مسائل تولید هستیم.

انتهای پیام/712/ش

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان حوزه انتخابیه فراهان تفرش و آشتیان یک نماینده مد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، جدیدترین آمار منتشر شده توسط صندوق بین المللی پول از میزان هزینه‌کرد دولت‌ها در ۳۸ کشور در حال توسعه با درآمد متوسط نشان می‌دهد دولت ایران کمترین میزان هزینه‌کرد نسبت به تولید ناخالص داخلی در میان این دولت‌ها را طی سال ۲۰۲۳ داشته است.

این نهاد بین المللی در گزارش جدید خود موسوم به «دیده‌بانی مالی» نسبت هزینه‌کرد دولت ایران به تولید ناخالص داخلی در سال ۲۰۲۳ را تنها ۱۳.۵ درصد محاسبه کرده است که کمترین رقم در میان کشور‌های در حال توسعه با درآمد متوسط است.

هزینه‌کرد دولت ایران طی دو سال متوالی کاهش داشته و از معادل ۱۴.۲ درصد جی دی پی در سال ۲۰۲۱ به ۱۳.۸ درصد در سال ۲۰۲۲ و ۱۳.۵ درصد در سال ۲۰۲۳ کاهش یافته است.

دولت کویت در میان این کشور‌ها پرخرج‌ترین دولت شناخته شده به طوری که نسبت هزینه‌کرد دولت این کشور به تولید ناخالص داخلی در سال میلادی گذشته ۵۰.۸ درصد بوده است.

متوسط هزینه‌کرد دولت‌ها در این ۳۸ کشور نیز ۳۲.۶ درصد اعلام شده که بیش از دو برابر ایران بوده است. متوسط هزینه‌کرد دولت‌ها در خاورمیانه و شمال آفریقا نیز معادل ۲۹.۷ درصد تولید ناخالص داخلی منطقه بوده که بیش از دو برابر ایران است.

نسبت هزینه‌کرد دولت‌ها در برخی کشور‌های دیگر به تولید ناخالص داخلی آنها در سال ۲۰۲۳ عبارت است از: برزیل ۴۷.۹ درصد، چین ۳۳.۹ درصد، مصر ۲۲.۷ درصد، اندونزی ۱۶.۶ درصد، مالزی ۲۳.۳ درصد، عربستان ۳۲.۳ درصد، ونزوئلا ۱۴.۴ درصد، پاکستان ۱۹.۲ درصد، عمان ۲۶.۲ درصد، قطر ۲۴.۴ درصد، روسیه ۳۶.۸ درصد، ترکیه ۳۳.۹ درصد، امارات ۲۵.۹ درصد، و ویتنام ۱۹.۹ درصد.


دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است