Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است و اگر محیط جامعه با برنامه‌ریزی شرایط را فراهم کند، مطمئناً زنان با انگیزه بیشتری نسبت به مردان خود را اثبات خواهند کرد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با کارمندان زن کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بنا داریم در ورزش تبعیض را برداریم و در دو رویداد المپیک 2024 و 2028 و بازی‌های آسیایی 2022 و 2026 برابری جنسی را در بین ورزشکاران داشته باشیم و در این شرایط، عملا عدم تبعیض را ثابت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در عمل تبعیض‌ها برداشته شود، نیاز به سخنرانی نیست. امروز در جامعه نیاز به تقویت مهارت آموزی و استفاده از انگیزه خفته زنان وجود دارد.

وی تاکید کرد: انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است و اگر محیط  جامعه با برنامه‌ریزی و آینده نگری شرایط را فراهم کند، مطمئناً زنان با انگیزه بیشتری نسبت به مردان خود را اثبات خواهند کرد. در رویدادهای اخیر به زنان میدان داده شد و در جهان درخشیدند.

صالحی‌امیری گفت: وجه اجتماعی حضور زنان اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر جامعه خشن است و این یعنی روح مهربانی در جامعه حاکم‌ نیست و منبع تولید معرفت و مهربانی خانواده زن است و باید در سطح ملی برنامه ریزی شود.

بیانیه کمیته ملی المپیک؛ فدراسیون ژیمناستیک برای دریافت روادید استرالیا دیر اقدام کرده است

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک صالحی امیری برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با توجه به کاهش نرخ جمعیت در کل کشور، قانون حمایت از جوانی جمعیت یکی از قوانین خوبی بود که توسط مجلس مصوب ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح دارای ۷۳ ماده قانونی است که ماده ۳ ،۴ و قسمتی از ماده ۵ این قانون به تخصیص زمین به متقاضیانی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند اشاره کرده است افزود: از تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ کسانی که دارای فرزند سوم یا بیشتر شده اند با شرایط قید شده وارد سامانه می‌شوند و مدارک خود را بارگذاری کنند و بعداز صحت سنجی مراحل واگذاری زمین طی خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: طبق قانون، اولویت با کسانی است که فرزند چهارم و بیشتر دارند و این افراد اگر فرم ج آنها قرمز شده است می‌توانند یک مرحله دیگر در این طرح شرکت کنند و شرط مالکیت برای این طرح ملاک نیست.

صالحی امیر ادامه داد: در خصوص شهرهای بالایی ۵۰۰ هزار نفر جمعیت طبق قانون در شهرهای همجوار در صورت موجود بودن زمین دولت یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به آنها اختصاص خواهد داد.

کد خبر 6096930

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود