Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@03:51:24 GMT

آغاز فعالیت ساختمان شمالی پلاسکو از سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۷۷۲

آغاز فعالیت ساختمان شمالی پلاسکو از سال ۹۹

رویداد۲۴ علی محمد سعادتی، با بیان این‌که بعد از حادثه پلاسکو ساختمان شمالی نیز تحت تاثیر قرار گرفت و در آن زمان مسئولان امر توصیه به تخریب این ساختمان داشتند تا به صورت یکپارچه با برج جنوبی ساخته شود، گفت:، اما از آنجایی که کسبه و هیات مدیره این ساختمان راضی به این امر نبودند، شهرداری منطقه بررسی شرایط ساختمان از نظر ایمنی را در دستور کار قرار داد و مشخص شد ساختمان قابلیت مقاوم و ایمن‌سازی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که از ۲۰ شهریور سال گذشته پروژه مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی ساختمان شمالی پلاسکو آغاز شد، اظهار کرد: کسبه و هیات مدیره با اخذ مشاوران در این زمینه نسبت به ایمن‌سازی ساختمان در مقابل حریق، ایجاد دسترسی‌های خروجی بیشتر، افزایش تعداد آسانسور، نصب در‌های ضد حریق، سبک‌سازی ساختمان، تقویت ستون‌ها و ... اقدام کرده‌اند که خوشبختانه این پروسه به نقطه مطلوبی رسیده است.

شهردار منطقه ۱۲ با بیان این‌که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان اسفندماه فعالیت عمومی ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمان شمالی پلاسکو به اتمام می‌رسد و مغازه‌ها در اختیار کسبه قرار داده می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ فعالیت کسبه آغاز می‌شود.

سعادتی با بیان این‌که امیدواریم حادثه پلاسکو درس عبرتی برای شهر باشد تا ساختمان‌های ناایمن مقاوم سازی شوند، ادامه داد: تمامی هزینه‌های مقاوم سازی را کسبه پرداخت کرده و ما نیز در شهرداری تهران نسبت به تسهیل در مجوز‌های مربوطه اقدام کردیم. بیشتر بخوانید: خانواده شهدا: کاش پلاسکو هم تبعه خارجی داشت که مسئولان رسیدگی می‌کردند/ آمدند فیلم و عکس گرفتند و رفتند! شهردار منطقه ۱۲ تهران با بیان این‌که بررسی‌های سازمان آتش‌نشانی نشان داده است که ۱۰۵۲ ساختمان ناایمن در منطقه ۱۲ شهر تهران وجود دارد، گفت: البته در طی سالیان اخیر مقاوم سازی بسیاری از آن‌ها آغاز شده است و امیدواریم با کمک کسبه و مالکان بتوانیم از تعداد ساختمان‌های ناایمن شهر کم کنیم.

وی با بیان این‌که سامانه‌ای طراحی شده است که برای اولین بار در شهرداری تهران در منطقه ۱۲ فعال است، اظهار کرد: اطلاعات تمام املاک ناایمن بر روی این سامانه درج شده است و جلسات منظمی با دادستانی در خصوص ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن منطقه داریم که امیدواریم بتوانیم با تلاش همگان شهری ایمن‌تر داشته باشیم. منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000r9u خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پلاسکو شهرداری تهران ساختمان شمالی پلاسکو ساختمان های ناایمن ایمن سازی ساختمان مقاوم سازی منطقه ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌