Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین حمید محمدی در گفت‌وگو با میزان گفت: به دلیل شرایط اقتصادی نسبت به سال گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد با کاهش مشتری مواجه هستیم.

رئیس اتحادیه قالیشویان افزود: با توجه به رکودی که وجود دارد قیمت‌های شست‌وشو نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و ثابت مانده است.

وی گفت: ۱۵ بهمن تا آخر اسفند اوج کار قالیشویی است، اما متاسفانه شاهد هستیم در این روزها تعداد واحدهای غیرمجاز افزایش یافته و به واحدهای صنفی مجوزدار ضرر می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان اینکه مردم فریب تبلیغات قالیشویی‌های غیرمجاز را نخورند، تصریح کرد: این واحدها هیچ ضمانتی ندارند و معتبر نیستند و علاوه بر اینکه ممکن است فرش مشتریان توسط این واحدها سرقت شود، در صورت آسیب دیدن فرش نیز هیچ‌گونه مسئولیتی قبول نخواهند کرد و اتحادیه نیز در قبال آن‌ها مسئولیتی ندارد.

رئیس اتحادیه قالیشویان گفت: مشخصات حدود ۴۰۰ واحد قالیشویی مجوزدار در سایت این اتحادیه درج شده و مردم می‌توانند برای انتخاب قالیشویی مطمئن از این سایت کمک بگیرند.

وی درباره نرخ‌های شست‌وشو افزود: نرخ شست‌وشو درجه یک هر مترمربع فرش ماشینی ۱۰ هزار تومان، فرش دستباف معمولی ۱۷ هزار تومان، فرش کاشان و کرم ۲۴ هزار تومان، فرش تبریز و گل ابریشم ۴۵ هزار تومان، موکت معمولی ۳۷۰۰ تومان، موکت پرزدار ۴۶۰۰ تومان است و ۲۰ هزار تومان نیز به عنوان هزینه ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده است.

کد خبر 484425 برچسب‌ها اقتصاد بازار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد بازار هزار تومان شست وشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت:متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در اتحادیه اروپا تدوین نشده است.
 مریم طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح پرورش حلزون آچاتینا در دانشکده کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: طبق ضوابط سازمان دامپزشکی باید تمام دستورالعمل‌هایی که در ایران به‌کار گرفته می‌شود، معادل آن در اتحادیه اروپا نیز تدوین شود، اما متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در این اتحادیه تدوین نشده است.

وی افزود: کسانی‌که وارد اینگونه مشاغل می‌شوند لازم است این نکته را در نظر بگیرند که اگر زمانی این شغل را ترک کردند، این موجودات را به حال خود در طبیعت رها نکنند.

احمد همت آبادی، رئیس انجمن ملی بیولوژیک کشور نیز گفت: در کشور حدود ۵۰ واحد انسکتاریوم مشغول فعالیت و تولید حشرات مفید هستند و این مجموعه نیز در قالب شرکت فن‌آور از سال ۹۷ مشغول به کار روی این نوع حلزون است.

وی افزود: در صورت اخذ مجوز‌های لازم و به ثبت رساندن کلاژن این صنعت، حداقل ۲۰۰ نفر از زنان روستایی این شهرستان در بستر مشاغل خرد مشغول به کار می‌شوند و چرخه اقتصادی سالمی نیز ایجاد خواهد شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (