Web Analytics Made Easy - Statcounter

تخمین ناظران انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حاکی است در انتخابات امسال رکورد هزینه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی شکسته خواهد شد.

به گزارش عصرایران به نقل از وب سایت "اینترسپت"، شرکت تحقیقاتی "اِ مارکِتِر"   - eMarketer - آمریکا در گزارشی تخمین زده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا رکورد هزینه تبلیغات انتخاباتی نامزدها شکسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش امسال احتمال می‌رود نامزدهای انتخاباتی نزدیک به 7 میلیارد دلار هزینه تبلیغات انتخاباتی خود کنند.

 این رقم نزدیک به 64 درصد بیش از رقمی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از سوی نامزدهای انتخاباتی هزینه تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال شده است. در سال 2016 هزینه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی رقمی حدود 4.5 میلیارد دلار بوده است.

"مایکل بلومبرگ" شهردار سابق نیویورک و نهمین فرد ثروتمند دنیا با بیش از 62 میلیارد دلار ثروت در صدر نامزدهای پرهزینه تبلیغات قرار دارد. او تاکنون 363 میلیون دلار از ثروت شخصی خود هزینه تبلیغات و آگهی‌های تلویزیونی و فضای دیجیتال کرده است.

گزارش سی ان ان از میزان هزینه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا برای روز رای گیری انتخابات مقدماتی "سه شنبه بزرگ " در ماه مارس امسال

بلومبرگ همچنین در حاشیه گردهمایی‌های انتخاباتی خود غذا و نوشیدنی رایگان می‌دهد و به هر عضو فعال در ستاد انتخاباتی خود 1 گوشی آیفون 11 و 1 "مکبوک پرو" هدیه می‌کند.

توزیع غذا و نوشیدنی رایگان در حاشیه گردهمایی انتخاباتی مایکل بلومبرگ

بر اساس گزارش "اِ مارکتر" بیشترین حجم از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به سمت شبکه‌های تلویزیونی و کابلی می‌رود. نکته اینکه رسانه تلویزیون غالبا منبع اصلی دریافت اطلاعات افراد سالمندتر در آمریکاست و هزینه زیاد نامزدها در این رسانه  ناشی از این است که احتمالا برنامه‌ریزان ستاد انتخاباتی نامزدها بر این باروند که تعیین‌کننده اصلی نتیجه انتخابات 2020 آمریکا نه جوانان، بلکه افراد میانسال و سالمند خواهد بود.

در زمینه تبلیغات دیجیتال (فضای وب) نیز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا فعال هستند. برآوردها حاکی است در انتخابات 2020 تبلیغات دیجیتال 1.34 میلیارد دلار را به خود اختصاص خواهد داد که از این میان شبکه "فیسبوک" که محبوب‌ترین شبکه اجتماعی آمریکایی هاست نزدیک به 60 درصد از این آگهی‌ها را با درآمد حدود 800 میلیون دلاری جذب خواهد کرد.

 دومین منبع تبلیغات دیجیتال در آمریکا وب سایت "گوگل" است که تخمین زده می‌شود بیش از 18 درصد از آگهی‌های تبلیغاتی نامزدها از طریق شبکه "یوتیوب" جذب کند و 22 درصد بقیه نیز در سایر "پلتفرم" های دیجبتال هزینه خواهد شد.

بیبشتر بخوانید:

"رقیب میلیاردر" وارد صحنه رقابت با ترامپ شد

نامزد انتخابات آمریکا: همه پولم را برای خلاص شدن از شر ترامپ خرج می‌کنم

 

ثروت 8 نامزد مطرح انتخابات 2020 آمریکا چقدر است؟

 

لینک کوتاه: asriran.com/002zjD

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انتخابات 2020 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نامزدهای انتخاباتی انتخابات 2020 آمریکا نامزدهای انتخابات تبلیغاتی نامزدها تبلیغات دیجیتال انتخاباتی خود هزینه تبلیغات میلیارد دلار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد