Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ملارد سجاد برنجی در همایش طلاب خواهر غرب استان تهران که به میزبانی شهرستان ملارد در گلزار شهدای شهر ملارد برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مادر افزود: روحانیون، رسانه ها، فعالان سیاسی و اجتماعی نقش مهمی در افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از همه دلسوزان نظام به ویژه خواهران محترم حاضر در این همایش خواهشمندیم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مجاهدانه تلاش نموده و بار دیگر دشمن را در این زمان حساس ناامید کنند.

برنجی با توجه به دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم شهرستان ملارد با رهبر معظم انقلاب و بیان شاخص های نماینده اصلح توسط ایشان گفت: تبیین شاخصه های نماینده اصلح از وظایف روحانیان و مبلغان است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان تهران در مجموع ۳۵ نماینده در مجلس دارد که تعداد ۳۰ نفر از آنان را نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات تشکیل می‌دهند.

انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پنج استان از جمله تهران برگزار می‌شود، این انتخابات قرار است روز دوم اسفندماه امسال به همراه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

شهرستان های قدس، ‌ شهریار و ملارد یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
ملارد یکی از شهرستان‌های استان تهران است که از بخش مرکزی، صفادشت، مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده‌ و دارای ۳۷۷ هزار و ۲۹۲ نفر جمعیت است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان تهران انتخابات حضرت فاطمه زهرا شاخص مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان ملارد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری