Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین راند مسابقات موتورریس قهرمانی کشور سعید قربانزاده بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد و برترین مینی‌گلف‌‌بازان و ناجیان خراسان‌جنوبی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در سومین راند مسابقات موتور ریس قهرمانی کشور ورزشکار خراسان‌جنوبی در تهران خوش درخشید.

سعید قربانزاده در کلاس ۱۵۰ سی‌سی مینی‌جی‌پی این ماراتن ملی با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی برترین مینی‌گلف‌بازان سمن‌های خراسان‌جنوبی

پرونده نخستین دوره از مسابقات مینی‌گلف جام سمن‌های خراسان‌جنوبی گرامیداشت دهه فجر با معرفی برترین‌ها بسته شد.

این رویداد ورزش استانی با شرکت قریب بر ۲۰‌ ورزشکار در سالن تخصصی مینی‌گلف بیرجند در ۱۴ زمین برگزار گردید.

حامد حسنی بر سکوی قهرمانی نخستین دوره مسابقات مینی‌گلف سمن‌های خراسان‌جنوبی قرار گرفت، صادق صباغ‌گل نایب قهرمان شد و امیرحسین قنبری در جایگاه سوم قرار گرفت.

ناجیان برتر خراسان‌جنوبی معرفی شدند

نخستین دوره مسابقات لیگ نجات غریق باشگاه‌های خراسان‌جنوبی با شرکت قریب بر ۷۰ ورزشکار شهرستانی در بیرجند برگزار و برترین‌های هر ماده معرفی شدند.

امیر نظری در ماده ۵۰ متر حمل آدمک با پای غواصی بر سکوی قهرمانی ایستاد، کسری ناظرکاخکی به نایب قهرمانی رسید و سیدامیر عقیلی‌مقدم سوم شد.

در ماده ٢٠٠ متر مانع این رقابت‌ها سعید علیزاده قهرمان شد، مسعود علیزاده مقام دوم را کسب کرد و سیدامیر عقیلی‌مقدم به مقام سوم دست یافت.

هادی موذنی و علی گلرنگ حائز رتبه اول ماده پرتاب طناب نخستین دوره مسابقات لیگ نجات غریق خراسان‌جنوبی شدند، کسری ناظرکاخکی و سعید رسولی‌علی‌خواجه در جایگاه دوم ایستادند، میلاد خواجه‌زاده و امیدرضا بهادران به مقام سوم رقابت‌ها دست‌یافتند.

انتهای پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی بیرجند ورزشکار قهرمانی کشور سمن های خراسان جنوبی نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور معرفی برترین معرفی شدند مینی گلف رقابت ها بر سکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود