Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هرچند که مسابقات قهرمانی آسیا مهم است، اما برای ما یک مسابقه تدارکاتی پیش از المپیک محسوب می‌شود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تیم اعزامی به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا اظهار داشت: هفته پایانی تمرینات را پشت سر می‌گذاریم و تمرین برای تیم آسیایی سبک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال در مسابقات قهرمانی آسیایی سال گذشته قهرمان شدیم و امسال هم تلاش مان را خواهیم کرد. تیم شرایط خوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت تیم ملی کشتی آزاد، صرفا المپیک است، خاطرنشان کرد: هر مسابقه و برنامه‌ای که داشته باشیم، اولویت ما المپیک است. همه مسابقات در راستای برنامه المپیک ما تعریف می‌شوند. به همین دلیل مسابقات قهرمانی آسیا هم هرچند که مهم است، اما برای ما یک مسابقه تدارکاتی پیش از المپیک محسوب می‌شود. از قهرمانی آسیا مهم‌تر، مسابقات گزینشی المپیک است که ما باید 4 سهمیه المپیک را از آنجا بگیریم.

مهربان ادامه داد: اگر 4 سهمیه باقی مانده را در گزینشی اول گرفتیم، خیال مان راحت می‌شود و برنامه ریزی ما روی حضور قدرتمند در المپیک خواهد بود، اگر هم سهمیه‌ای ماند، باید به فکر مسابقه گزینشی دوم باشیم که اردیبهشت ماه در بلغارستان برگزار می‌شود. ما دقیقا یک ماه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، گزینشی اول را  در پیش داریم و باید تمرکزمان روی این رقابت‌ها باشد.

اعلام برنامه مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در هند



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط المپیک کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی ایران المپیک کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی ایران مسابقات قهرمانی آسیا گزینشی اول کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

آئین استقبال رضایی و پورعزیز با حضور مردم و مسئولان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود