Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:43:01 GMT

شور و نشاط انتخاباتی در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۰۰۵

شور و نشاط انتخاباتی در مهاباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، پدیده غالب در بسیاری از خیابان‌های مهاباد نصب تراکت و پوستر‌های تبلیغاتی، برپایی ستاد‌های انتخاباتی، پذیرایی از رهگذران با چای و شیرینی و پخش موسیقی محلی است.

نصب پوستر‌هایی در اندازه‌های بزرگ و کوچک با لباس محلی که روی آن‌ها نوشته‌ها و شعار‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها به زبان‌های کُردی و فارسی حک شده‌است، از دور نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار گرفتن چندین ستاد تبلیغاتی نامزد‌ها در مجاورت و حتی روبروی همدیگر در بافت مرکزی مهاباد (چهارراه آزادی به سمت چهارراه مولوی) و توقف خودرو‌ها در خیابان و حتی پیاده‌رو باعث کند شدن تردد خودرو‌ها در این مسیر شده و مشکلاتی برای عابران پیاده ایجاد کرده‌است.

در این مدت بعضی از مغازه‌ها در بافت مرکزی و پیرامون با تغییر کاربری به ستاد تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات تبدیل شده‌است و بنر‌هایی بر روی داربست‌های فلزی در قسمت پیاده‌رو قرار دارد و برخی دیگر پوستر‌های خود را از پنجره‌ها و حتی روی ساختمان‌های نیمه‌کاره چسبانده‌اند.

نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهاباد تنها به مکان‌های ثابت بسنده نکرده‌اند و حتی خودرو‌ها سبک و سنگین را با عکس‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی خود پوشانده‌اند و در این میان برخی کاندیدا‌ها حتی عکس بر روی تیر‌ها و ترانس برق نصب کرده‌اند.

این گرمای تبلیغات نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روستا‌های مهاباد نیز کشیده شده و برخی از کاندیدا‌ها در روستا‌های بزرگ نیز ستاد انتخاباتی برپا کرده‌اند و روستاییان را برای مشارکت در این انتخابات دعوت می‌کنند.

با قانونی شدن تبلیغات از ۲۴ بهمن تبلیغات نامزد‌ها در فضای مجازی تلگرام، واتساب و اینستگرام نیز شدت بیشتری به خود گرفته و بسیاری از کانال‌های تلگرامی که در گذشته به عنوان کانال حامیان فلان نامزد یا داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعال بود اکنون به کانال تبلیغاتی نامزد تغییر نام پیدا کرده‌است.

توجه به فضای مجازی در بین نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهاباد تا جایی اهمیت پیدا کرده که یکی از نامزد‌های این حوزه از ایجاد ستاد انتخاباتی در سطح شهر خودداری کرده و فعالیت تبلیغاتی خود را برروی فضای مجازی متمرکز کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس تبلیغات انتخاباتی نامزد های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبلیغاتی نامزد فضای مجازی کاندیدا ها خودرو ها نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه