Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید ناجی با اشاره به اینکه برای رأی گیری در مناطق سخت گذر و دور دست نیز از بالگرد و ماشین‌های کمک دار استفاده می‌شود، اضافه کرد: ۹۵ درصد مشکل آنتن دهی مخابراتی در استان رفع شده است.

ناجی با بیان اینکه یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۶۴ نفر واجد شرایط رأی در هرمزگان هستند، افزود: تعداد آقایان واجد شرایط رأی دادن ۵۹۴ هزار و ۱۷۲ نفر و خانم‌ها ۵۷۹ هزار و ۹۹۲ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از این شمار ۷۲ هزار و ۴۰۲ نفر نیز رأی اولی هستند، تصریح کرد: در کل استان هزار و ۳۱۸ صندوق و شعبه رأی درنظر گرفته شده که ۷۸۵ شعبه ثابت و ۵۳۳ شعبه سیار در نقاط مختلف شهری و روستایی است.

ناجی خاطرنشان کرد: انتخابات در هزار و ۷۱۵ نقطه روستایی و در همه شهرها و همه ۱۳ شهرستان برگزار می‌شود که ۳ نقطه در مراکز حوزه انتخابیه، ۱۰ شهرستان بعنوان حوزه‌های تابعه و ۳۹ بخش است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه برای رأی گیری در مناطق سخت گذر و دور دست نیز از بالگرد و ماشین‌های کمک دار استفاده می‌شود، اضافه کرد: ۹۵ درصد مشکل آنتن دهی مخابراتی در استان رفع شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان بیان کرد: در زمینه تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم، قانون آئین نامه شفافیت مالی تصویب شده است که بر اساس بند ۷ و ۸ این قانون، نامزدهای انتخاباتی باید شماره حساب و مسئول مالی تعیین و به فرمانداران اطلاع رسانی کنند.

ناجی با بیان اینکه بنرهای تبلیغاتی نامزدها باید در ابعاد ۷۰ در ۵۰ سانتیمتر باشد و نصب هرگونه بنر بزرگ‌تر از این ابعاد غیرقانونی و تخلف است، اظهار کرد: در سه حوزه انتخابیه هرمزگان ۴۷ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۸ نفر خانم هستند، ادامه داد: ۲۷ نفر در حوزه انتخابی شهر بندرعباس، ۱۱ نفر در حوزه غرب با مرکزیت بندرلنگه و ۹ نفر در حوزه انتخابی شرق با مرکزیت میناب به رقابت می‌پردازند.

رئیس ستاد انتخابات هرذمزگان با بیان اینکه هرمزگان در مجلس شورای اسلامی پنج کرسی دارد، اضافه کرد: مردم می‌توانند گزارش تخلفات انتخاباتی را به شماره ۰۷۶۳۱۲۲ داخلی‌های ۴۱۲،۴۱۳ و ۴۰۹ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 4853924

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید ناجی ستاد انتخابات استان هرمزگان رای اولی ها دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان بیرجند شیراز رئیس ستاد انتخابات نفر در حوزه واجد شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرماندار قائم شهر در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران و کاربران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه گفت: حوزه انتخابیه قائم شهرجزو هشت حوزه انتخابیه کشور است که مرحله دوم انتخابات مجلس آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

مولایی افزود: دوره‌های آموزشی کاربران و متعاقبا رای دهندگان در محلات مختلف از برنامه‌های توجیهی این دوره برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم با انتخابات الکترونیکی است که توسط اساتید و کارشناسان انجام می‌شود.

مدیرکل فن آوری استانداری مازندران هم تسهیل در أخذ رأی و عدم دخالت دیگران در رأی دادن افراد به خاطر نمایش تصویر نامزد‌های مورد نظر و سهولت در امر انتخابات و شمارس و جمع بندی آرای اخذ شده در چند دقیقه و درکوتاهترین زمان با دقت بالا را از ویژگی‌ها و تفاوت‌های مهم انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات غیر الکترونیک برشمرد.

شهابیان افزود: در مرحله دوم انتخابات، واجدان شرایط رای این حوزه انتخابیه که در دوره نخست انتخابات رای دادند و نیز افرادی که در دوره قبل موفق به شرکت در انتخابات نشدند، می‌توانند در انتخابات ۲۱ اردیبهشت شرکت کنند و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رأی دهند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات ۲۱ اردیبهشت با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا