Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور از سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک قافله سالار، تندیس تمام عیار مقاومت و سنبل شجاعت دینی انقلابی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «سردار غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دشمن جبهه های مختلفی از قبیل جبهه جنگ اقتصادی و فرهنگی را بر علیه ایران اسلامی آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی از خانه ها، خیابان ها و محلات متدین ما نیز اغماض نکردند.

 

وی ادامه داد: دشمن به لحاظ اقتصادی و فرهنگی فشار وارد کرده اما آمرکایی ها به این نتیجه رسیده اند که در سرزمین مقدس جمهوری اسلامی، هیچ حرکت مستقیم نظامی نمی توانند انحام دهند از این رو یک نطفه حرامی به نام راعش را به وجود آوردند که بلاد اسلامی را مورد هجوم قرار دهند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور همچنین گفت: دشمن داعش را در یک هزار و اندی کیلومتر آن طرف تر و در کنار مرقد عقیله بنی هاشم، این شیطنت را آغاز و با حرکت ددمنشانه و حماقت تمام، نه تنها جمعیت مسلمان که غیر مسلمان را نیز قتل عام کردند.

 

غیب پرور ادامه داد: داعش زیرساخت ها را ویران و هزاران نفر را از خانه و کاشانه خود آواره کرد و این بار جمهوری اسلامی ایران برای این ملت های آواره نجات بخش شد.

 

وی اضافه کرد: داعش حتی به نوامیس کشورهای تحت اشغال خود رحم نکردند و آنان را مورد تجاوز قرار دادند، از این رو بچه های رهبری فرزانه انقلاب خونشان به جوش آمد، صحنه ای دیگر برای دفاع از اسلام عزیز ایجاد شد و به فرماندهی یک قافله سالار، یک تندیس تمام عیار مقاومت و سنبل شجاعت دینی انقلابی به نام «حاج قاسم سلیمانی» به سمت دمشق حرکت کردند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: حضور در میدان نبرد با داعش صحنه سختی بود چون گروهی روی کار آمده بودند اسلام را بد معرفی می کردند و به نام دین خدا، سر می بریدند.

 

غیب پرور همچینن افزود: داعش خون مسلمان و غیر مسلمان را به ناحق می ریختند و کارهای ناشایست آنان مغایر با سنت رسول گرامی اسلام بود. در چنین شرایطی جنگ کار سختی بود و این جنگ در تاریخ بشریت ماندگار خواهد ماند.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار غلامحسین غیب پرور شهید قاسم سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور استان هرمزگان خبرگزاری شبستان رئیس سازمان بسیج قاسم سلیمانی سردار شهید غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است