Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای والامقام این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پابرجاست و خون شهدا هر روز جان تازه‌ای به انقلاب می‌بخشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: شهید سپهبد سلیمانی با خدا راست گفت و پای صداقت خود باقی ماند تا خداوند نیز شهادت را که به تعبیر پیامبر گرامی اسلام خیری بالاتر از آن نیست نصیب ایشان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: صداقت، وفاداری و وفا به عهد با خداوند سه ویژگی بارز است که اگر پایند به این ارکان باشیم مسیری را که شهید سلیمانی رفت ما هم می‌پیماییم.

حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات یک رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و سرنوشت ساز برای کشور است که باید در آن حضوری مسئولانه و گسترده داشته باشیم.

وی با اشاره به شاخص‌های یک نماینده مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری تصریح کرد: شجاعت، مؤمن بودن، داشتن روحیه جهادی، عدالت خواه، انقلابی بودن و دفاع از آرمان‌های انقلاب، کارآمد بودن از ویژگی‌های یک نماینده اصلح که رهبری بر آن تاکید دارند و در انتخاب نماینده باید مدنظر ما باشد.

تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط قاریان برجسته شهرستان گناوه برادران قائدی و باغبانی و مداحی مداح اهل بیت سید علی فاطمی از برنامه‌های دیگر این مراسم معنوی بود که به همت خادم‌یاران رضوی شهرستان گناوه برپا شد.

کد خبر 4853889

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه قاسم سلیمانی انتخابات 98 دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان بیرجند شیراز شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش