Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:04:03 GMT

هفته سرنوشت‌ساز در لیگ برتر ووشو

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۵۳۷۹

هفته سرنوشت‌ساز در لیگ برتر ووشو

هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های ایران در بخش مردان برگزار خواهد شد تا تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شوند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، در گروه نخست لیگ برتر ووشو، دانشگاه‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هیئت همدان  و هیئت البرز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیئت اصفهان و هیئت بندر ماهشهر رقابت‌ می‌کنند.

دیدارهای هفته پنجم و ششم، روز سه‌شنبه (29 بهمن ماه) در آکادمی ووشو برگزار می‌شود تا تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شوند.

هم اکنون در گروه نخست تیم دانشگاه آزاد بندرعباس با 12 امتیاز صدرنشین است و پاس و هیئت همدان با 6 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند. هیئت البرز هم اندوخته‌ای ندارد.

در گره دوم، پارس‌جنوبی با 9 امتیاز اول است، باشگاه مقاومت با 6 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و هیئت بندرماهشهر هم 3 امتیازی است. هیئت اصفهان هم امتیازی ندارد.

برنامه دیدارها بدین شرح است

هفته پنجم

گروه یک /

پاس ناجا - هیئت همدان

دانشگاه‌آزاد - هیئت البرز

گروه دو /

هیئت اصفهان - باشگاه مقاومت

هیئت ماهشهر - پارس جنوبی

هفته ششم

گروه یک /

دانشگاه آزاد - هیئت همدان

هیئت البرز - پاس ناجا

گروه دو /

هیئت ماهشهر - باشگاه مقاومت

پارس جنوبی - هیئت اصفهان

اوجاقی: مسابقات قهرمانی کشور نشان داد ووشوی ایران از پشتوانه خوبی برخوردار است

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ووشو ووشو ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ووشو ایران ووشو ووشو ایران باشگاه مقاومت لیگ برتر ووشو دانشگاه آزاد پارس جنوبی هفته پنجم پاس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله برگشت چهارمین دوره لیگ برتر رویینگ مردان باشگاه‌های کشور، امروز (هفدهم اردیبهشت) با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ملوان نداجا، پترو پالایش سما و تی‌آر سی، در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم رویینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی که با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «فرزین رضایی» مربی، قهرمان مسلم هر سه فصل گذشته لیگ برتر بود و پارسال کاپ آسیا را به خانه برد، امروز در مرحله برگشت نیز غوغا کرد و پیش از پایان رسمی رقابت ها، چهارمین بار قهرمان شد. ملوان نداجا و پترو پالایش سما نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

«امیرحسین محمودپور»، «حمیدرضا رضوانی»، «آریا سلیمان پور»، «امیررضا ابدالی» و «محمدرضا کریمی» ستارگان روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر مردان در فصل ۱۴۰۲ هستند و «بهروز آرمان» نیز سرپرستی این تیم را بر عهده دارد. پرونده لیگ برتر رویینگ مردان، عصر امروز با برگزاری رقابت‌های پایانی بسته و آیین اختتامیه، اوایل خرداد سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین مرحله برگشت لیگ برتر رویینگ بانوان باشگاه‌های کشور، فردا در حالی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین است. «مهسا جاور»، «زینب نورورزی»، «آیگین کریمی» و «ساقی ملکی» با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «سمانه کرمی» مربی، برای تیم رویینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی پارو می زنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد