Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:49:06 GMT

450 رأی اولی در بهاباد در انتظار انتخابات دوم اسفند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۸۶۲

450 رأی اولی در بهاباد در انتظار انتخابات دوم اسفند

فرماندار شهرستان بهاباد در نشست خبری با خبرنگاران تعداد واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات آتی این شهرستان11 هزار 331 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 450 نفر رأی اولی هستند که برای بار اول در دوم اسفند امسال در انتخابات شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، محمد مهدی خانی زاده بهابادی  پیش از ظهر یکشنبه درنشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور ، در شهرستان بهاباد  و بخش های  آسفیچ ومرکزی درقالب 23 شعبه اخذ رای فراهم شده است، گفت: مهم ترین راهبرد انتخابات مجلس در سال ۹۸ گام دوم انقلاب و با شعار بیطرفی، قانون مداری  و انسجام ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگاه های آموزشی و برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با دستگاه های اجرایی برای تأمین امکانات لازم تدارک دیده شده و گروههای هیئت نظارت شوراهای اسلامی، اجرایی و بازرسی در حوزه فعالیت خود برنامه ریزی لازم را انجام داده اند.

رئیس هیات اجرائی انتخابات بهاباد درادامه  خاطر نشان کرد : حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای پاسخ دندان شکن به نقشه‌های دشمنان برای سرد کردن انتخابات و عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

فرمانداربهاباد با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و تاکید بر حضور پرشور مردم در این رویداد ملی افزود: انتخابات حق تعیین سرنوشت منطقه، استان و کشور است و هدیه الهی است که خداوند به ما عطا کرده که باید با انتخاب فرد اصلح خدمت بزرگی را انجام دهیم.
وی  اذعان کرد : با شرکت در انتخابات فردی اصلح انتخاب کنید، در گام دوم انقلاب قرار داریم و انتخابات دوم اسفندماه را به مانند نخستین انتخابات پس از پیروزی انقلاب بدانید تا دشمن را شکست دهیم.

خانی زاده بهابادی با اشاره به اینکه  مردم در انتخابات هم با حضور آگاهانه و با انتخاب صحیح خود نشان خواهند داد نسبت به تعیین سرنوشت خود چه اندازه حساسیت دارند گفت : حضور با شکوه مردم درانتخابات توطئه ها و نقشه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی خواهد کرد.

درادامه نشست خبری  دفتر خبرنگاران درستاد انتخابات بهاباد افتتاح و فعال شد  و خبرنگاران با حضور دراین دفتر به نشر اخبار وگزارشهای خود بپردازند.

انتهای پیام /3404

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات نشست خبری رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود