Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاحیه چهاردهمین پویش مطالعاتی روشنا با محوریت رونمایی کتاب «گام دوم، گام تمدن ساز» نوشته حجت الاسلام و المسلمین سید محمد راجی به همت دفتر نشر معارف و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با حضور شخصیت‌های ملی و استانی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «گام دوم، گام تمدن ساز» در ۴ فصل (سرگذشت انقلاب، برکات بزرگ انقلاب، چالش‌ها و ظرفیت‌ها، توصیه‌ها) به تبیین بیانیه گام دوم پرداخته و حاصل تلاش و پژوهش نزدیک به ۷۰ نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی بوده که با مطالعه اسناد معتبر تاریخی و گزارش‌های سازمان‌های معتبر بین المللی در مدت زمانی بیش از ۲۵ هزار ساعت انجام شده است.

در این کتاب ابتدا مستندات گزاره‌های بیانیه گام دوم انقلاب ارائه شده و در ادامه با استفاده از داده‌های اطلاعاتی منابع اشاره شده بر اساس منطق تبیینی مقام معظم رهبری بخش‌هایی از بیانیه از حالت اجمال درآمده و به تفصیل تشریح شده است.

گفتنی است کتاب «گام دوم، تمدن ساز» با توجه به اهمیت موضوع و غنای مطالب، و با هدف ایجاد یک پویش همگانی برای فهم و تبیین و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از چاپ اول در پویش مطالعاتی روشنا قرار گرفته است.

آئین افتتاحیه چهاردهمین پویش مطالعاتی روشنا با محوریت رونمایی از کتاب «گام دوم، تمدن ساز» با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگی و مذهبی علاقه‌مند به حوزۀ کتاب ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز دوشنبه ۲۸ بهمن در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر واقع در خیابان بهشت، ورودی درب چهار پارک شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 4854247

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران انقلاب انقلاب اسلامی ایران کتاب و کتابخوانی مد و لباس رایزنی فرهنگی ترجمه سردار سلیمانی ادبیات دهه فجر ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردشگری معرفی کتاب میراث فرهنگی پویش مطالعاتی روشنا بیانیه گام دوم گام تمدن ساز پارک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود