Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@12:09:48 GMT

قطعی بدون هماهنگی برق مرکز مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۰۹۰

قطعی بدون هماهنگی برق مرکز مازندران

از صبح امروز ساکنان بخش های مختلفی از شهر ساری از جمله خیابان پیروزی ، شهابی ، پارک ملل، خیابان خاقانی و برخی دیگر از نقاط با قطعی ناگهانی برق مواجه شدند که این قطعی در حال حاضر نیز ادامه دارد.

این قطعی نه تنها سیل بسیاری از مراجعه و تماس ها به سامانه ۱۲۱ توزیع برق شهر ساری شد ، بلکه عدم نتیجه گیری از پیگیری های مردمی منجر به مراجعه شهروندان به خبرگزاری ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گفته شهروندان ساروی قطعی برق از ساعت ۷ صبح آغاز شد و در برخی نقاط همچنان نیز ادامه دارد.

گزارش های شهروندی به خبرگزاری ایرنا حاکی از آن است که مردم در تماس با سامانه تلفنی فوریت‌های برق یا همان ۱۲۱، علاوه بر این که به دفعات به دلیل ترافیک تماس ها معطل ماندند، بلکه پاسخگویی کوتاه و ناکافی اپراتورهای این سامانه کلافگی مردم را نیز بیشتر کرد.

یکی از شهروندان اظهار داشت: وقتی موفق به ارتباط تلفنی با اپراتور فوریت های برق شهر ساری شدم، نه تنها نسبت به قطعی برق اطلاعی نداشت، بلکه از زمان اتصال برق و همچنین دلیل قطعی ان نیز ابراز بی اطلاعی کرد.

شهروند دیگر نیز نسبت به این قطعی ناگهانی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاکنون هیچکس نسبت به علت و زمان بازگشت قطعی برق تاکنون پاسخگو نبوده است و مسئولان اداره برق نیز فقط می گویند "وصل شدن برق زمانبر است و طول می کشد".

قطعی برق ساری سراسری است

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در واکنش به قطعی مکرر برق در نواحی مختلف شهر ساری به خبرنگار ایرنا گفت: قطعی برق ساری مربوط به مرکز کنترل سیستم قدرت ملی است و از کنترل شبکه توزیع برق شهرسان و استان خارج است. 

رضا غفاری با اشاره به اینکه قطعی برق ممکن است تا ساعت ۱۴ امروز طول بکشد افزود: قطعی امروز فقط مربوط به شهر ساری بوده و در دیگر نقاط استان اجرا نشد.

وی در مورد علت این قطعی ناگهانی بیشتر توضیح داد و گفت: در فصل زمستان به دلیل افزایش مصرف گاز ، نیروگاه های تولید برق با کمبود سوخت گاز مواجه می شوند که کاهش تولید برق را نیز به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یکی از روش های جبران انرژی برق در مواجه با کاهش تولید، قطعی‌های محدود و پراکنده است که متناسب با میزانی که توانیر برای هر استان تعریف می‌کند برای ساعاتی محدود قطع خواهد شد.

غفاری ادامه داد:  این مسئله از نواسانات برقی در کل شبکه سراسری جلوگیری خواهد کرد و شرایط برق برای دیگر مناطق را پایدار می کند.

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه این قطع به صورت ملی بوده ، افزود: قطعی‌ها برق امروز مربوط به نیروگاههای مازندران نیست ارتباطی با خرابی شبکه توزیع برق هم ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین تاکید کرد: در صورت برنامه تداوم قطعی برق در استان مازندران حتما از پیش توسط شرکت توزیع برق و یا رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

داستان تکراری قطعی بدون اطلاع برق در مازندران بدون توجه به خسارت های مادی و معنوی مشترکان در حالی ادامه دارد که برخی از ساکنان شهر ساری می گویند از فعالیت روزمره خود بازماندند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران برق ترافیک سیل مادی و معنوی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران قطعی ناگهانی قطعی برق شهر ساری برق شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های پلاک مخدوش و قاچاق، پیرو وصول گزارشی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی تویوتا تک کابین قاچاق متعلق به شخصی با هویت معلوم در شهرستان ساری، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی قضایی، خودروی مورد نظر را در هنگام تعمیر در یک تعمیرگاه خودرو‌های خارجی در سطح شهر ساری بود مشاهده و پس از بررسی مدارک، توقیف و به مقر انتقال دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان اینکه مدارک خودروی توقیفی هیچگونه همخوانی با شماره موتور و بدنه خودروی مذکور را نداشت و قاچاق بوده است، گفت: کارشناسان ارزش خودروی مکشوفه قاچاق را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمد پور مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران عنوان کرد و افزود: در این راستا مالک این خودرو پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی