Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت نفت خزر به تشریح نیازهای فناورانه این شرکت پرداخت و گفت: بخشی از این نیازها مرتبط با نگهداشت و روزآمدی سکوی عظیم و ارزشمند ایران امیرکبیر است.
به گزارش خبرنگار شانا، علی اصولی امروز (یکشنبه، 27 بهمن‌ماه) در نخستین روز گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه افزود: از مجموع 13 نیاز فناورانه شناسایی‌شده در این شرکت، بخشی در ارتباط با سکوی امیرکبیر تعریف شده است و باید به نگهداشت این سکو به‌عنوان سرمایه صنعت نفت در دریای خزر توجه ویژه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 6 نیاز فناورانه نیز در حوزه اکتشافی در محدوده خزر و بخش ساحلی آن تعریف شده است.
اصولی با بیان اینکه به دنبال راهکاری برای تحقق تولید زودهنگام نفت در میدان سردار جنگل هستیم، ادامه داد: توسعه و به‌کارگیری دانش و فناوری‌های نو از اهداف کلان و راهبردی شرکت نفت خزر است.
وی به تشریح رئوس فعالیت‌های شرکت نفت خزر در شمال کشور پرداخت و گفت: دانش‌محوری، تعهد به جنبه‌های زیست‌محیطی و مواجهه با چالش‌های موجود در فرآیندهای کاری در آب‌های عمیق، اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و روش‌های خلاقانه را در این شرکت بیش از پیش آشکار می‌کند.
گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت صبح امروز (یکشنبه، ٢٧ بهمن‌ماه) با حضور وزیران نفت و علوم، تحقیقات و فناوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرد و عصر روز (سه‌شنبه، 29 بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان شرکت نفت خزر صنعت نفت بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • رویداد صدرا اتفاق تحسین‌برانگیز دانشگاه آزاد است
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد با ۶۷۰ دانش‌بنیان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم
  • امضای یک هزار قرارداد با شرکت های دانش بنیان
  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود