Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:23:39 GMT

صنایع باید به ایده‌ها جهت دهند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۶۲۹

صنایع باید به ایده‌ها جهت دهند

مجید دهبیدی پور عصر یکشنبه در اختتامیه یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف اظهار داشت: این جشنواره دو ماموریت مهم اعم از فرهنگ سازی و ترویج در محیط دانشگاه و آموزش، توانمند سازی و رفع آسیب و چالش ها را داشته است که ماموریت خود را به خوبی انجام داده است. 

وی در دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: در سال ۸۶ شتاب و تحرکی در این دانشگاه وجود نداشت و با انجام چنین رویداد هایی فضای خوبی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس پارک علم و فناوری شریف عنوان کرد: Vccup۱۱ (جشنواره توسعه کارآفرینی و کسب و کار شریف) جایی برای دیده شدن است و در این رویداد جای سرمایه گذاران بوده و تیم ها به خوبی دیده شده اند و تعداد بسیاری از آنها شرکت های چند ده میلیارد تومانی را ایجاد کرده اند.  

به گفته وی، زمانی که خروجی ها را دنبال می‌کنیم تماما به کسب و کار تبدیل شده اند. برنامه ریزی شده هدف گذاری را به سمتی ببریم که استارتاپی که از محل ایده عبور کرده طرح آنها توسط سرمایه گذاران شکار شود و پارک نیز کمک‌های بسیاری در این زمینه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تیم هایی که شتابدهنده و حامی کارآفرینی هستند نیازمند خدمات، توانمند سازی و راه اندازی کسب و کار هستند. 

دهبیدی پور گفت: یک سال و یک ماه است که مفهوم ناحیه نوآوری مطرح شده و امروز حدود ۵۰۰ کسب و کار فعال هستند. ما در پارک پذیرای مراکز نوآوری صنایع هستیم و اگر صنایع بخش های نوآوری خود را به شرکت تبدیل کنند می توانند به عضویت پارک دربیایند.

  ** ۱۲۰ طرح به Vccup ۱۱ ارسال شده است

 دبیر رویداد توسعه کسب و کار شریف نیز در ادامه  اظهار داشت: ۱۲۰ طرح به جشنواره توسعه کسب و کار شریف ارسال شده است که پس از داوری ۱۸ طرح به مرحله دوم و در نهایت ۴ طرح به مرحله ارائه نهایی رسیده اند.

مژگان حجتی ادامه داد: همچنین ۶ کارگاه آموزشی در خصوص کسب و کار برگزار شد. برنامه ریزی امسال این بود که به در حوزه محیط زیست و پسماند طرح های استارتاپ ها جداگانه بررسی شود.

وی تصریح کرد: ماموریت این کارگاه ترویج توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، توانمند سازی و پشتیبانی طرح های کسب و کار و ایجاد ارتباط بین صاحبان صنایع ک طرح های نوآورانه و سرمایه گذاران است.

برچسب‌ها دانشگاه صنعتی شریف کسب و کارهای کوچک بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف کسب و کارهای کوچک بهبود فضای کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف کسب و کارهای کوچک بهبود فضای کسب و کار توسعه کسب و کار شریف توانمند سازی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شریف» رئیس جنبش سیاسی وجود در عراق تاکید کرد که آمریکا در تغییر فرهنگ جامعه عراق ناکام مانده است.

وی افزود: این کشور از زمان اشغال عراق در سال ۲۰۰۸ به دنبال تغییر ساختار جمعیت شناختی عراق و روحیات فرهنگی ملت آن بوده است.

شریف اضافه کرد: آمریکایی‌ها تلاش کردند تفکرات ضد اجتماعی را در عراق از طریق فعالیت‌های نهادهای جامعه مدنی انگلیس و آمریکا گسترش دهند.

وی بیان کرد: این نهادها به برخی از بخش‌های خسارت دیده عراق کمک‌هایی را ارسال کردند اما در نهایت هدف آنها از هم گسیختگی جامعه عراق و انحراف آن بود.

شریف تصریح کرد: آمریکا کوشید جامعه عراق را تبدیل به نسخه دیگری از جامعه کشور خود کند.

پیش از این نیز «ابتسام الهلالی» رئیس فراکسیون المنتج الوطنی در پارلمان عراق تاکید کرده بود که سفیر آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی در این کشور تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: ما شاهد اقدامات پارلمانی در عراق برای جلوگیری از تحرکات آمریکا در این کشور در راستای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی هستیم. اقدامات سفیر آمریکا به ویژه در خصوص حمایت از همجنس گرایی در جامعه عراق نگران کننده است.

الهلالی بیان کرد: ما باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک در برابر پیاده شدن این پروژه‌ها در عراق وارد عمل شویم. اقدامات سفیر آمریکا در راستای اجرای راهبرد این کشور با حمایت برخی کشورهای غربی انجام می‌شود.

کد خبر 6091960

دیگر خبرها

  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز