Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@01:50:08 GMT

فراخوان ثبت‌نام دوره فشرده تربیت مربی قرآن

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۹۵۴

فراخوان ثبت‌نام دوره فشرده تربیت مربی قرآن

دوره تربیت مربی قرآن کریم به صورت فشرده ویژه معلمان با سابقه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره تربیت مربی قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی به صورت فشرده ویژه معلمان با سابقه در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران برگزار می‌شود.

بنابر گفته حمید محصل، مدیر این مؤسسه «این دوره به صورت فشرده و ظرف 24 ساعت تشکیل خواهد شد که واجدین شرایط تا نیمه اسفندماه فرصت دارند تا در دوره فوق نام‌نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاس‌ها در صورت تکمیل ظرفیت، پیش از ایام پایانی سال یا در آغازین روزهای سال 99 برپا می‌شود».

این دوره تحت نظارت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان تهران ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند با شرایط عمومی داشتن سابقه تدریس روخوانی و روان‌خوانی و حداقل ۱۸ سال برگزار خواهد شد. همچنین در پایان دوره به قبول شدگان گواهینامه تربیت مربی اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام در مؤسسه رضوان می‌توانند با شماره ۷۷۶۰۹۷۴۸ تماس بگیرند یا به این مؤسسه به نشانی تهران، خیابان بهارستان، چهارراه فخرآباد، خیابان شهید مشکی(فخرآباد)، پلاک ۸۰ مراجعه کنند.

همچنین مؤسسه رضوان در پیام‌رسان‌های تلگرام، سروش، بله و ایتا دارای کانال اطلاع‌رسانی به نشانی rezvanadmin@ است که متقاضیان برای دریافت اطلاعات و ثبت‌ نام می‌توانند نام و نام‌خانوادگی، همچنین رشته مورد نظر را از طریق این پیام‌رسان‌ها به ادمین فوق ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مؤسسه رضوان تهران دوره تربیت مربی قرآن روخوانی و روان خوانی قرآن اتحادیه قرآنی استان تهران تربیت مربی قرآن صورت فشرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر شورای سیاست‌گذاری جمعیت ستاد نماز جمعه کشور، با اشاره به جهان قبل و بعد از انقلاب جنسی، گفت: استان مرکزی به واسطه آمار ۶۰ درصدی طلاق، از این حیث رتبه پنجم را در کشور دارد که باید در این راستا تدابیر ویژه ای اندیشید.

وی گفت: آسیب شناسی فردی و اجتماعی طلاق در جامعه کنونی باعث شده تا ایران به سوی سالمندی پیش رود.

حجت الاسلام شفیعی گفت: همچنین استان مرکزی رتبه چهارم جمعیت سالمند در کشور را دارد و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با جهاد تبیین می‌توان بر این مشکلات غلبه کرد و گام‌های موثرتری در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی برداشت.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی نیز گفت: دوره ملی آموزشی «حسنه ماندگار» با هدف تشکیل شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت و تربیت کنشگر فعال با استفاده از فنون کاربردی با بهره گیری از اساتید مجرب در دانشگاه آزاد واحد اراک، برگزار شد.

رضا بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های مرکزی حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.

وی گفت: انتظار است این جامعه هدف، به عنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند نسبت به فرهنگ سازی در فضای عمومی حوزه جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت، گام‌های مؤثرتری بردارند.

کد خبر 6088836

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!