Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین افتتاحیه مرکز درمانی حضرت قائم (عج) از موقوفات میرزا احمدخان مشیرالسلطنه با حضور مجتبی عبدالهی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، حجت‌الاسلام شرفخانی - رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیری - حجت الاسلام پیران، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهارستان و جمعی از مسئولان ادارات اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مجتبی عبدالهی با اشاره به امکانات این مرکز درمانی گفت: این درمانگاه در زمینی با مساحت ١٤٠٠ متر مربع و٧٢٠٠ متر بنا ساخته شده است که از دو بخش درمانگاه و کلینیک تشکیل می‌شود. در فاز اول درمانگاه افتتاح شد و در فاز بعد که سال آینده صورت می گیرد کلینیک و بخش های اتاق عمل سرپایی و تخصصی به همراه ٢٠ تخت ساخته می‌شود. احداث این درمانگاه می تواند کمک حال مردم نسیم شهر باشد.

وی در ادامه افزود: این مجموعه با مبلغ حدود یکصد میلیارد ریال ارزشگذاری شده و با حدود یکصد و پنجاه میلیارد ریال تجهیزات جهت ارائه خدمات به مردم نسیم شهر راه اندازی شده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان تهران اشاره ای هم به اهداف سازمان اوقاف کرد و گفت: هدف سازمان اوقاف این است که موقوفه ها را احیاء و سرمایه‌گذاری کرده و به ارزش افزوده برسانیم تا بتوانیم در جهت نیات بهره برداری برسانیم. یکی از این نیت‌های واقفین بحث درمانی است که تلاش می کنیم آن را احیاء کنیم. وقف یک خیرات ابدی است که برای خیرین و واقفین می ماند و چشمه جوشان ابدی است. ما باید وقف را در بین همه مردم ترویج کنیم. با وقف می توان عدالت  اجتماعی را ایجاد کرد.

حجت الاسلام شرفخانی، رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف هم در ادامه این مراسم واقفین را افراد مهربان دانست و گفت: واقفین تجلی مهربانی هستند و نیاز مردم و شهر خود را دیده و اموال خود را بر اساس آن نیاز وقف کردند. کسی که مهربانی را از اهل بیت آموخته هر جا نیاز باشد پیشقدم می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وقف اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف مرکز درمانی حجت الاسلام نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد

روح الله شعرا مدیر سلامتکده مرهم در افتتاحیه این مرکز گفت: طب سنتی میراث بزرگ نیاکان ما و دانشمندان و حکیمان گذشته است که سال‌ها تجربه خود را در قالب طب ایرانی ارائه دادند.

او با اشاره به اینکه سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم در شش طبقه با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دسترس عموم قرار گرفته، تصریح کرد: مرهم از نظر متراژ بزرگترین سلامتکده کشور است و میزان سرمایه‌گذاری در این سلامتکده ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

شعرا با اشاره به همت خیرین در راه اندازی این سلامتکده عنوان کرد: عواید حاصل از خدمات ارائه شده در این مرکز در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی سازمان‌های خیریه قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه کلیه مجوزات لازم از وزارت بهداشت برای فعالیت سلامتکده مرهم صادر شده، گفت: شش متخصص طب سنتی مجرب و با سابقه در این مرکز فعالیت خواهند داشت.

مدیر سلامتکده طب سنتی مرهم شیراز یکی از اهداف این مرکز را توسعه توریسم درمانی و گردشگری پزشکی عنوان کرد و متذکر شد: یکی از بروزترین و مجهزترین داروخانه‌های طب سنتی کشور را با تنوع فراوان دارویی در سلامتکده مرهم در اختیار داریم و مجوز ساخت دارو‌های ترکیبی سنتی را نیز در همه سلامتکده‌ها وجود دارد.

به گفته او، در این سلامتکده امکان استفاده از داروخانه و ویزیت بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری میسر است.

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه این مرکز با توجه به ظرفیت‌های موجود در شیراز و در راستای رفع نیاز مردم در این زمینه راه اندازی شده، تصریح کرد: در سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم شیراز خدماتی همچون ویزیت تخصصی، مشاوره‌های اصلاح سبک زندگی، مزاج شناسی و...، حجامت، فصد، زالو درمانی، ماساژ و بادکش، حوضچه گیاه درمانی و طب سوزنی ارائه می‌شود.

گفتنی است که سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم واقع در کوچه یک خیابان شهید عبائیان ضمن پذیرش بیمه، پذیرای مردم عزیز است.

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس