Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - چک دارای جایگاهی معتبر و خاص در حوزه مالی و تجارت است، بنابراین باید ارزش و اعتبار آن در بازار حفظ شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، بنابر اعلام ساد24، لذا ما در این مطلب اپلیکیشن «ساد24، تحولی در حوزه چک» را به شما معرفی می‌کنیم. اپلیکیشن ساد24 یک اپلیکیشن مدیریت 360 چک است که می‌توانید به کمک بخش «استعلام چک» از خوش‌حسابی صادر کننده چک و سرقتی/مفقودی نبودن آن مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساد24 این امکان را فراهم می‌کند که با آرامش خاطر چک را بپذیرید و معاملات امنی را برای خود رقم بزنید.
در ادامه به معرفی بخش های مختلف اپلیکیشن می‌پردازیم:
تمام امکانات برای مدیریت همه جانبه چک‌های شما در اپلیکشن ساد 24 قرار گرفته است.
کاربردهای اپلیکیشن به شرح زیر است:
استعلام رایگان سرقتی/مفقودی نبودن چک
استعلام رایگان خوش حسابی صادرکننده چک (استعلام صیاد)
یادآور چک
بایگانی چک
مبدل عدد به حروف و باالعکس
مبدل تومان به ریال و باالعکس
راس‌گیری چک‌ها
محاسبه اقساط و سود وام بانکی
همانطور که مشاهده می‌کنید ساد24 یک اپلیکیشن جامع و کامل در حوزه چک و مدیریت آن است. معامله با چک دغدغه‌های فراوانی هم برای گیرنده چک و هم برای صادر کننده آن در پی دارد. صادرکننده چک همواره نگران این است که سررسید چک را فراموش نکند تا بدحساب شود. از طرف دیگر گیرنده چک همواره نگران پاس شدن چک دریافتی است. ساد24 برای تمام این معضلات راه حلی را ارائه کرده که در ادامه می خوانید. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.
با استعلام رایگان چک از پاس شدن آن مطمئن شوید.
برای اینکه از پاس‌شدن چک دریافتی مطمئن شوید، باید از دو جنبه مختلف چک را مورد بررسی قرار دهید.
خوش حسابی صادر کننده چک
سرقتی/ مفقودی نبودن چک
که مورد اول به کمک استعلام صیاد و مورد دوم به کمک استعلام ساد24 امکان‌پذیر می‌باشد.
اموزش کامل و قدم به قدم استعلام چک
استعلام رایگان چک صیاد
شما برای اگاهی از تعداد چک های برگشتی صاحب چک باید از استعلام صیاد کمک بگیرید. با استعلام صیاد از خوش حساب بودن صادر کننده چک آگاه می شوید و با آگاهی چک را می‌پذیرید. برای استعلام صیاد شما باید عدد 16 رقمی روی چک را در بخش «استعلام صیاد» اپلیکیشن ساد24 وارد کنید. اسکن کد QR روی چک کار شما را راحت کرده و می توانید فقط در عرض چند ثانیه استعلام بگیرید.
با استعلام رایگان ساد یک قدم جلوتر از کلاهبرداران باشید
بعد از اینکه از خوش حساب بودن صادر کننده چک مطمئن شدید، باید ازسرقتی نبودن چک دریافتی نیز اطمینان حاصل کنید.برای این کار باید وارد بخش«استعلام ساد» اپلیکیشن ساد 24 شوید. با وارد کردن شماره شبا و سریال چک یا اسکن QR روی چک ، می‌توانید استعلام ساد بگیرید. به کمک «استعلام ساد» از سرقتی مفقودی نبودن چک دریافتی مطلع شوید و از دارایی‌های خود محافظت کنید. استعلام ساد مخصوص سامانه ساد24 است و هیچ سامانه‌ای مشابه سامانه ساد 24 وجود ندارد.
با یادآور چک ساد24، دور فراموشی را خط بکشید
یکی از بخش‌های مفید و پرکاربرد اپلیکیشن ساد24، بخش «یادآور چک» است. یادآور چک ساد24 را می‌توان برای چک‌های دریافتی و پرداختی تنظیم کرد. با این روش دیگر نگرانی فراموشی سررسید چک‌هایتان نباشید. ساد24 سر رسید آن‌هارا به شما یادآوری می‌کند.
بایگانی چک، مدیریت چک‌ها در یک نگاه
کاربران می‌توانند پس از ثبت چک‌های خود در «یادآور» ساد24 آنها را در «بایگانی» ذخیره کنند. به کمک بایگانی وضعیت چک‌های خود را بررسی کنید و به راحتی آن‌ها را مدیریت کنید.
تبدیل عدد به حروف یا تومان به ریال، بدون اشتباه و در کمترین زمان
با توجه به نیاز کاربرانی که با چک سر و کار دارند، اپلیکیشن ساد24 بخش «مبدل» را به امکانات خود افزود. اکنون می توانید با استفاده از «مبدل عدد به حروف و بالعکس» و «مبدل تومان به ریال و بالعکس» تبدیلات خود را انجام دهید. با ساد24، دور خط خوردگی روی چک را خط قرمز بکشید و بدون هیچ اشتباهی چک صادر کنید.
محاسبه سود و اقساط وام بانکی
به گزارش ایسنا، هر کدام از وام‌های بانکی، از لحاظ قیمت و درصد سود متفاوت‌اند. سود بانکی بر اساس فرمول خاصی محاسبه می‌شود که بر اساس قیمت و درصد سود، متفاوت‌اند. بخش «محاسبه سود و اقساط وام بانکی» بر اساس فرمول خاص، مبلغ قسط و سود وام را برای شما محاسبه می‌کند. با ساد24، برای سرمایه‌هایتان برنامه‌ریزی کنید.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استعلام رایگان استعلام رایگان چک تومان به ریال صادر کننده چک استعلام صیاد مطمئن شوید پاس شدن وام بانکی بر اساس روی چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد ۴۶۸ فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، ۱۲۳۰ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال ۱۴۰۲ با اعطای ۹۵ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات ازدواج و ۸۹ هزار و ۵۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی