Web Analytics Made Easy - Statcounter

میشو کریستیچویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد دراگان اسکوچیچ سطح بالاتری را از تیم ملی فوتبال ایران نشان خواهد داد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

میشو کریستیچویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: پس از سه بردی که در نیم‌فصل دوم کسب کردیم، جو بسیار خوبی در بوشهر و باشگاه شاهین حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات را از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌کنیم و امیدواریم روند تیم ادامه داشته باشد. هواداران از ما راضی هستند و خودمان را برای بازی‌های سختی که از این هفته شروع می‌شود، آماده می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تیم را در شرایط خوب خود حفظ کنیم.

وی با اشاره به دیدارهای سخت شاگردانش در هفته‌های آتی لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: قطعاً در بازی با تیم‌های صدر جدول، مشکلات بیشتری خواهیم داشت. امیدوارم خدا به ما کمک کند و نتایج خوبی بگیریم. از الان نمی‌توان درباره این بازی‌ها صحبت کرد. چون نتایج به شرایط بسیاری از جمله تیم حریف و قضاوت داوران وابسته است. تداوم نتایج فعلی شاهین کار ساده‌ای نیست.

سرمربی کروات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره انتقادات خود از برخی شاگردانش در مورد عملکرد آنها در تمرینات به تسنیم گفت: من گفتم بازیکنان ایرانی عادات بدی دارند که تغییر آن سخت است. من هم تلاش می‌کنم این کار را انجام دهم تا آنها بهترین عملکرد را برای شاهین ارائه کنند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، قیمت این بازیکنان افزایش می‌یابد و با تمرینات خوب، نتایج خوبی برای شاهین به همراه می‌آورند.

کریستیچوویچ: بازیکنانم نمی‌خواهند تمام توان خود را در تمرین بگذارند!

کریستیچویچ در این باره که آیا نمی‌ترسد که بازیکنان شاهین دچار غرور کاذب شوند، بیان کرد: تلاش می‌کنم به بازیکنانی بازی دهم که خوب تمرین می‌کنند. حضور بازیکنان در ترکیب اصلی به کیفیت شخصی آنها بستگی دارد و باید بدانند که با تمرین خوب باید انتظار بازی کردن داشته باشند. من تلاش می‌‌کنم که نگذارم بازیکنان مغرور شوند، چون ما هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم، باید بجنگیم و راه زیادی برای بقا در لیگ برتر پیش رو داریم. این موضوع از غرور برخی بازیکنان خیلی مهم‌تر است.

وی درباره احتمال جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم دو بازیکن با استفاده از سهمیه فیفا جذب کنیم. تلاش می‌کنیم یک مهاجم و یک هافبک جذب کنیم و امیدوارم بازیکنانی بگیریم که کیفیت تیم را بالا ببرند. یافتن چنین بازیکنانی در این شرایط واقعاً سخت است، چون نمی‌خواهیم بازیکنی بگیریم که کیفیت یکسانی با سایر بازیکنان داشته باشد و کمک چندانی به ما نکند.

بازگشت درویشوند به شاهین شهرداری بوشهر

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در این باره که چرا از هیچ‌کدام از تعطیلات مسابقات استفاده نکرده و از زمان انتصابش به این سمت، ایران را ترک نکرده است، اظهار داشت: من هم دوست دارم خانواده‌ام را ببینم. در تعطیلات نیم‌فصل باید شش بازیکن جدید می‌گرفتیم و می‌بایست بازیکنان مدنظرم را انتخاب می‌کردم. در این مقطع هم باید می‌ماندم تا برخی از بازیکنان که از لحاظ فیزیکی و فنی شرایط خوبی ندارند، به وضعیت نرمال بازگردند و تمرینات را دنبال کنند.

«مطمئنم که اسکوچیچ، سطح بالاتری از تیم ملی را نشان می‌دهد و کارهای مثبت سایر مربیان کروات را در تیم ملی ادامه خواهد داد.»، کریستیچویچ در واکنش به انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان این جمله تصریح کرد: زمان زیادی است که اسکوچیچ در ایران کار می‌کند و مستحق همه چیزهایی بوده که به دست آورده است. کار کردن در ایران برای مربی خارجی ساده نیست، اما اسکوچیچ بازیکنان و قوانین ایران را می‌شناسد.

اسکوچیچ: مربی بیش فعالی هستم و دوست دارم هجومی بازی کنیم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اسکوچیچ می‌تواند با تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر صعود کند یا خیر، خاطرنشان کرد: فوتبال ایران بازیکنان باکیفیتی دارد و اعتقاد دارم صعود به جام جهانی با اسکوچیچ اتفاق می‌افتد. می‌دانم که اسکوچیچ هم به این موضوع اعتقاد دارد و کارش را بلد است.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر میشو کریستیچویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر دراگان اسکوچیچ فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر میشو کریستیچویچ فوتبال ایران لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل آرسنال گفت که نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه سنگین 5 بر صفر مغلوب میزبانش آرسنال شد، پس از این دیدار گفت: شکست اینچنینی ناامیدکننده و خیلی بد است. به نظرم ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم که همین باعث شد تا کارت سختی برای بازگشت به بازی داشته باشیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: به نظرم در نیمه اول ما پس از گذشت 10 یا 15 دقیقه بود که توانستیم به روند رقابتی خود بازگردیم. ما اما در نیمه دوم آن رویکرد نیمه اول‌مان را نداشتیم  و همین باعث شد تا آرسنال پس از به ثمر رساندن گل سوم‌، کنترل بازی را در دست بگیرد.

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

وی افزود: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. دلیل وضعیت کنونی تیم فراتر از عملکرد بازیکنان است. ما نمی‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را بابت عملکردشان مقابل تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌جنگد، سرزنش کنم.

چلسی با قبول این شکست 47 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود