Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت: «از ابتدای سال جاری تاکنون، 56 درصد از مسافران، بوم‌گردی های این شهرستان را برای اقامت خود انتخاب کردند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد محمدی اظهار کرد: «از ابتدای سال جاری تاکنون، 12 هزار و 894 مسافر در اسفراین اقامت داشتند که از این تعداد 7هزار و 262 نفر معادل 56 درصد بوم‌گردی های شهرستان را انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمدی با افزایش بیش از 4 برابری آمار اقامت مسافران در اسفراین عنوان کرد: «در مدت مشابه سال گذشته، این رقم 3 هزار و 152 نفر بوده است.»

او تصریح کرد: «همچنین طی 11 ماهه سال گذشته، یک هزار و 358 مسافر در بوم‌گردی های اسفراین اقامت داشتند که معادل 43 درصد مجموع اقامت‌های شهرستان بود.»

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت: «9 واحد بوم‌گردی و 5 خانه مسافر از ظرفیت‌های اقامتی شهرستان اسفراین است.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوم گردی بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه