Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا مقابل الشارجه شبیه به یک فینال است و برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

«یحیی گل‌محمدی» در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و الشارجه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: می‌دانیم که بازی مهمی داریم. هر دو تیم بازی اول‌شان را باخته‌اند و دیدار فردا برایشان اهمیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما نشان داده‌اند که در روزهای سخت همیشه خوب بوده‌اند و مرد روزهای سخت هستند. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان ما در تمرینات همه در یک سطح هستند و اختلافی به لحاظ کیفی بین آنها وجود ندارد و هر کسی وارد زمین می‌شود هم با تمام وجود بازی می‌کند. ما هم بسته به سیستم حریف در هر بازی، بازیکنان را انتخاب می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این مسابقه تغییرات زیادی هم نخواهیم داشت چون این موضوع کمکی به تیم نمی‌کند. مهمترین هدف ما بردن این بازی است و برای بازیکنان‌مان این سه امتیاز خیلی اهمیت دارد.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازی فردا شبیه به یک فینال است و برای هر دو تیم خیلی اهمیت دارد. اگر تیمی بتواند امتیاز کامل بازی را بگیرد کار راحت‌تری خواهد داشت. موضوعی که وجود دارد این است که ما باید دومین بازی متوالی را خارج از خانه انجام دهیم و این موضوع انرژی زیادی از بازیکنان ما می گیرد.

وی تاکید کرد: در حالت طبیعی تیم شارجه باید به تهران می‌آمد و ما در مقابل هواداران خودمان بازی کنیم و در این شرایط شانس خوبی برای برد داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شارجه بازیکنان خوبی دارد. کایو و مندس، پا به توپ هستند و سرعت خوبی دارند. باید فضا را از آنها بگیریم. بازیکنان خط دفاع ما باید به خوبی مراقب باشند و به حریف موقعیت ندهند.

 ایرنا

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا ، یحیی گل محمدی ، پرسپولیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی پرسپولیس یک فینال بازیکنان ما دو تیم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم