Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هوشنگ محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بوئین زهرا در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها به یک خودروی عبوری مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

محمدی ادامه داد: پرونده متهم برای رسیدگی به شعبه مبارزه با جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا ارجاع داده شد و قاضی این شعبه، فرد متخلف را به پرداخت ۱۴۷ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او ، در ۱۰ ماه امسال ۶ هزار و ۶۲۰ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۴۲۶ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۲۱۶ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد که متخلفان آن‌ها در مجموع به پرداخت بیش از ۲۲۶ میلیارد و هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 محمدی افزود : بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط به درج نکردن قیمت، گران فروشی، ندادن فاکتور و کم فروشی و در بخش  قاچاق هم مربوط به دخانیات، سوخت و ماینر  است .

انتهای پیام/ک

تکمیل می شود ....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق کالا قاچاق کالا و ارز پرونده در زمینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن قلب با اشاره به اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالا‌ها و محصولات تولید داخل کشور گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی رودبار در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۷۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: کارشناسان ارزش این گردو‌های قاچاق را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده اند.
فرمانده انتظامی رودبار گفت : متهم ۳۹ ساله که کالای قاچاق را از یکی از استان‌های غربی کشور به رشت حمل می‌کرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد