Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:42:46 GMT

تراکتور هر دو جام را با هم می‌خواهد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۸۱۸

اعضای تیم تراکتور خود را برای دیدار با مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می کنند.

به گزارش "ورزش‌سه"، سرخپوشان فوتبال آذربایجان که در هفته های گذشته نتایج خوبی را به دست آوردند و با چند برد پیاپی توانسته اند دوباره شانس قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورند، در جام حذفی نیز رویاهای زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تراکتوری ها که فردا در مرحله یک چهارم نهایی حذفی باید با مس کرمان دیدار کنند، با انگیزه زیاد تمرینات را دنبال می کنند. سرخپوشان تبریزی بعد از بردی که مقابل سایپا کسب کردند، تمرینات خود را در تبریز دنبال کردند و انگیزه زیادی دارند تا با کسب پیروزی در بازی خانگی مقابل مس کرمان به جمع 4 تیم برتر جام حذفی برسند. از این رو کادرفنی تراکتور نیز تمرینات سختی را در نظر گرفته تا بازیکنان با آمادگی بالا مقابل مس ظاهر شوند.

 


تراکتوری ها بی تردید انگیزه زیادی دارند تا مثل حضور در کورس قهرمانی لیگ برتر، در جام حذفی نیز باقی بمانند و شانس خود را برای قهرمانی در این جام هم امتحان کنند. اینکه در هر دو جام مدعی قهرمانی باشند، قطعا اتفاق خوبی برای پرشورهای آذربایجانی محسوب می شود.


گفتنی است؛ تاکنون دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان حضورشان در نیمه نهایی جام حذفی را قطعی کردند و از بین تراکتور و مس کرمان نیز یک تیم به جمع 4 تیم می رسد. دیگر بازی یک چهارم نهایی حذفی میان استقلال و سپاهان برگزار خواهد شد تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی نیز مشخص شود.

 

تراکتور جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور جام حذفی یک چهارم نهایی زیادی دارند جام حذفی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان امروز (جمعه) در مرحله یکم هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

این دو تیم لیگ آزادگانی که در مرحله قبلی دست به شگفتی زده بودند برای پیروزی در این جدال و رسیدن به مرحله بعدی انگیزه‌های زیادی داشتند.

علی وزیری‌پناه در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی دروازه چادرملو اردکان را بار کرد.

در حالی که چهار دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه دوم سپری شده بود و همه منتظر سوت پایان بازی و صعود مس کرمان به مرحله بعدی بودند که چادرملو توسط ابراهیم رضازاده به گل رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا سرنوشت برنده در ضربات پنالتی مشخص شود.

چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها به برتری ۵ بر ۳ رسید تا این مارتن ۱۲۰ دقیقه‌ای را به سود خود خاتمه داده و راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس