Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رودبار تحقق اقتصاد مقاومتی را متکی بر نیروی جوان متخصص و فناور دانست و گفت: همه باید تلاش کنند تا اکثریت مجلس به نمایندگان جوان گرا، انقلابی و با روحیه جهادی که به ظرفیت‌های درونی توجه می‌کنند، سپرده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کاظم ارجمندی نیا متولد ۱۳۶۴ در کلشتر شهرستان رودبار و دارای مدرک دکترای دندانپزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارنامه این نامزد انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رودبار سوابقی ازجمله دندان‌پزشک مرکز بهداشت، رئیس شورای حل اختلاف، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان، ریاست شبکه بهداشت و درمان، عضویت شورای شهر رودبار دیده می‌شود.

وی رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان و همچنین مسئولیت مؤسسه خیریه امدادگران عاشورای گیلان شعبه رودبار را نیز بر عهده داشته است.

کاظم ارجمندی نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تغییر در نهاد قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده وکلای ملت است، اظهار کرد: متأسفانه مجلس دهم از رسالت اصلی خود فاصله گرفت و با در پیش گرفتن رویه‌ای نتوانست حقوق ملت بزرگ ایران را استیفا کند.

وی با تأکید بر اینکه در جمهوری اسلامی، نماینده مردم باید نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب و نظام پایبند باشد و پیوسته در اعتلای آن بکوشد، افزود: مجلس باید بر خواسته از توده مردم باشد و نماینده مردم در آن نیز باید اهل تدین، تبهر، تخصص و از همه مهم‌تر اهل تعهد به اخلاق و مردم‌داری باشد.

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودبار، تصویب قوانین ضروری، اصلاح قوانین ادوار و از همه مهتر نظارت بر حسن اجرای قوانین وضع‌شده را از مهم‌ترین وظایف وکلای ملت در مجلس آینده دانست و گفت: قوانین بسیار زیاد و متعددی در نهاد مقننه وضع‌شده که بعضاً منقضی هستند و از همه مهم‌تر باید به نفع مردم به‌ویژه مستضعفان و‌ قشر کم برخوردار جامعه تغییر پیدا کند.

ارجمندی نیا بر لزوم عزم قوی و اراده محکم مردم بر انتخاب نماینده‌ای کارا، متعهد و توانند تأکید کرد و افزود: امروز بیش از هر چیزی مردم در مجلس نیازمند وکیلی متخصص، مردمی، کارا، جهادی و به‌دوراز رانت و انحصارگرا هستند و در همین اثنا باید آینده کشور خود را با انتخاب نماینده اصلح و مردمی تضمین کنند.

این نامزد انتخابات مجلس یازدهم با تأکید بر ضرورت توجه به نیروی جوان و ماهر داخلی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی متکی بر نیروی جوان متخصص و فناور است و همه باید تلاش کنند تا اکثریت مجلس به نمایندگان جوان گرا، انقلابی و با روحیه جهادی که به ظرفیت‌های درونی توجه می‌کنند، سپرده شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و تضمین‌کننده‌ای در جهت ارتقای معیشت، امنیت اقتصادی، رفاه اجتماعی و توسعه سیاسی تدوین کرده، تصریح کرد: حضور بنده در انتخابات مجلس از روی احساس وظیفه و وجود خلأهای قانونی در بخش‌های اجتماعی، رفاهی، اقتصادی و سیاسی است که در کنار وضع قوانین مستحکم و اثرگذار باید دامنه نظارت مجلس گسترده‌تر شود.

ارجمندی نیا با بیان اینکه در حال حاضر در جامعه ما شکاف طبقاتی وجود دارد و بسیاری از اقشار مردم در مضیقه و‌ تنگنای اقتصادی قرار دارند، خاطرنشان کرد: حق مردم است که از سطح متناسب درمان، اقتصاد، معیشت، آموزش و رفاه اجتماعی متناسب برخوردار باشند و ثروت کشور عادلانه بین افراد توزیع شود نه اینکه صرفاً منابع کشور توسط عده‌ای چپاول شده و قشر عظیمی از مردم از خدمات عمومی بی‌بهره باشند.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه رودبار با اشاره به خدمات ارزنده‌اش در مدیریت شهری و بخش‌های اجتماعی شهرستان، گفت: لذت خدمت صادقانه به مردم شهرستان رودبار را در شورای شهر و در نهادهای اجتماعی همچون کمک به زندانیان را تجربه کرده‌ام و با حضورم در مجلس مطمئناً مردم لذت و شیرینی خدمات بی‌منت را خواهند چشید.

ارجمندی نیا با تأکید بر اینکه رویه من در سیاست خارجی، تکیه‌بر درون در کنار تعامل با تمامی کشورها به‌جز کشورهای تروریستی و متخاصم است، بیان کرد: اگر به قدرتمندتر شدن ابعاد مختلف کشور در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باور داشته باشیم، این کشورهای همسایه، منطقه و دنیا است که برای ارتباط‌گیری با ایران صف خواهند کشید.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان و شهرستان رودبار از متوسط کشور بالاتر بوده و این مجلس است که باید در کنار مردم باشد، افزود: مجلس باید در کنار وضع قوانین تسهیل در رونق و تولید زمینه مشارکت اقتصادی را برای مردم به‌ویژه جوانان فراهم کند و در راستای آن نرخ ازدواج و سرمایه‌گذاری را افزایش دهد و این مهم تنها از مجلس شجاع، انقلابی و جهادی برمی‌آید.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمایل خود در عضویت کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز گفت: اولویتم عضویت در کمیسیون بهداشت و درمان و سپس کمیسیون شوراها و تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس است اما درهرصورت تمرکز بر حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان برایم از اولویت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رشت بارش شورای ائتلاف حوزه انتخابیه رودبار تحقق اقتصاد مقاومتی شهرستان رودبار نامزد انتخابات بهداشت و درمان انتخابات مجلس یازدهمین دوره نیروی جوان مهم تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، اظهار کرد: دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین به دور دوم انتخابات کشیده شده اند.

جوهری بیان کرد: در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پیگیری و انجام اقدامات برنامه ریزی شده توسط وزارت کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و عنوان کرد: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: امیدوار هستیم با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشیده شده، برگزاری انتخابات در بهترین شکل ممکن انجام و سنگ بنایی برای ادوار آینده باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران مزیت برگزاری تمام الکترونیک انتخابات را کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم با این نحوه برگزاری انتخابات، هم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان به بازشماری آرا بپردازیم و هم اطلاع رسانی‌ها به مردم در بازه کوتاه انجام شود.

جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود عنوان کرد: در این حوزه انتخابیه برگزاری انتخابات، شبیه دور اول خواهد بود و در این راستا همه تمهیدات لازم سنجیده شده و امیدوار هستیم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

کد خبر 6088190

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!