Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@08:33:22 GMT

توجه به قانون و اخلاق مداری از رسالت نمایندگان است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۳۷۵۷

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت اله جمالی پور در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان، اظهار کرد: اگر نامزدی ملتزم به قانون نباشد نمی‌تواند قانون مصوب کند و در راستای انجام وظایف خود مفید واقع شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: راز موفقیت در مجلس شورای اسلامی، تعهد و پایبندی به قانون است و اگر کسی اخلاق را زیر پا بگذارد نمی‌تواند در آینده کاری خود موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور افزود: اگر کاندیدی بی اخلاقی کرده و تهمت و افترا می‌زند و از هر ابزاری برای ورود به مجلس تلاش می‌کند آیا می‌تواند برای کشور و استان مفید باشد؟

وی ادامه داد: مجلس در راس امور است و اگر فردی با زد و بند به آن وارد شود مجلس از راس امور خواهد افتاد.

این مسئول بیان کرد: از نامزدها و داوطلبان درخواست می‌کنیم که به این مسائل توجه کنند و بدانند به هر قیمتی نباید وارد مجلس شد.

مقام عالی دولت در استان عنوان کرد: خرید و فروش رای، بی اخلاقی، تهمت و افترا و ... از جمله مواردی هستند که نامزدها و کاندیدها باید به آنها توجه زیادی داشته و خود را از متهم شدن به آنها دور سازند.

استاندار قزوین یادآور شد: دشمنان و رسانه‌های آنها در این شرایط حساس تلاش می‌کنند مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید سازند و ما باید جلوی اجرایی شدن نقشه‌های آنها را بگیریم.

جمالی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی تاکستان، افزود: این شهرستان در بخش گردشگری، صنعتی، کشاورزی و طبیعی از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است و باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای فعال کردن آن اقدام کنیم.

در شهرستان تاکستان ۲۴ نامزد برای ورود به مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد هم اینک ۱۳ نفر در حال فعالیت انتخاباتی هستند.

شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اخلاق بخش خصوصی دولت قانون کشاورزی شهرستان تاکستان جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به رفع ایرادات شورای نگهبان درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی با ۱۳۸ رأی موافق از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه با ماده ۱۲ این طرح موافقت کردند.   ماده ۱۲ این طرح، یک ماده را با عنوان ماده ۴۶ ذیل فصل اول باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم به شرح زیر الحاق می‌کند.   ماده ۴۶ کلیه اشخاص غیرتجاری انتقال دهنده عین یا حق واگذاری محل در خصوص انتقال دارایی‌های خاصی را مشمول مالیات بر عایدی سرمایه دانسته و این دارایی‌ها را مشخص کرده است.   در ادامه نمایندگان به بررسی ماده ۱۳ این طرح پرداختند و آن را با ۱۴۹ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در جلسه، جهت تأمین نظر شورای نگهبان به تصویب رساندند.   ماده ۱۳ این طرح یک ماده به عنوان ماده ۴۷ به ذیل فصل اول باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم الحاق می‌کند.   ماده ۴۷ مشخص کرده است که چه مواردی از عایدی سرمایه حاصل از انتقال دارایی‌های موضوع ماده ۴۶ این قانون مشمول مالیات نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است