Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسماعیلی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده خانم هدایت گفت: اگر تا الان آزاد نشده است، احتمالا تا غروب امروز با تعیین وثیقه‌ای که از ناحیه قاضی صادر شده است، آزاد می‌شود. تاریخ انتشار: 14:31 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۶۴۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که " در روز‌های اخیر منتهی به انتخابات شاهد بازداشت چند تن از فعالان سیاسی بودیم بخصوص درباره خانم بهاره هدایت که به حراست دانشگاه دعوت شده بود و توسط حراست دانشگاه بازداشت شده است و در بیان انتقاد در خصوص زندان اوین به گفته اطرافیانشان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و همین امر باعث شده که اعتصاب غذا کند و اینکه این بازداشتی‌ها به انتخابات مربوط است و آخرین وضعیت پرونده خانم هدایت"، گفت: هیچ ارتباطی بین این اقدامات و انتخابات وجود ندارد و بازداشت هم در حراست دانشگاه انجام نشده است، اینکه برخی از موضوعات با یکدیگر تقارن پیدا کرده، بحث دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت در خارج از دانشگاه انجام شده و اگر ادعایی در ارتباط با ضرب و شتم وجود داشته باشد حتما برابر ضوابط و مقررات قانونی به این موضوع هم رسیدگی می‌کنیم.

وی افزود: او اتهامات غیرمرتبط با انتخابات داشته که تحت تعقیب بوده و بازداشت شده است. خبری که بنده دارم این است که اگر تا الان آزاد نشده است، احتمالا تا غروب امروز با تعیین وثیقه‌ای که از ناحیه قاضی صادر شده است، آزاد می‌شود. همین امروز نیز خانواده او برای سپردن وثیقه مراجعه کرده بودند و ما نیز قاعده و ضابطه قانونی مان این است که اگر برای کسی قرار وثیقه صادر شده و وثیقه را سپرد، بلادرنگ آزاد کنیم، همین امروز صبح که پیگیری کردم خانواده او به دادسرا مراجعه کرده‌اند در حال کارشناسی وثیقه معرفی شده بودند و پیش بینی ما این است که حتما امروز آزاد شود مگر اینکه آن وثیقه دچار اشکال باشد.

بیشتر بخوانید: احکام قطعی پرونده جاسوسی در پوشش محیط زیست صادر شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهاره هدایت اسماعیلی حراست دانشگاه آزاد می شود صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود

مرتضی افقه گفت : من تصور نمی‌کنم بانک مرکزی و حتی همین مجلس که حالا منتقد شده است، بتوانند کاری بیش از آنچه تاکنون دیده‌ایم انجام دهند و مانند سابق نرخ ارز در ایران متأثر از عوامل خارجی  خواهد بود و هرچه به انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم هم محور نرخ ارز صعودی می‌شود.

مرتضی افقه، استاد دانشگاه و اقتصاد دان گفت :به‌طور کلی دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بوده و حالا هم ضعیف است و تیم اقتصادی دولت تیم قدرتمندی نیست؛ چه مدیران بانک مرکزی و چه مدیران وزارت اقتصاد، اما به هر حال دولت اکنون که می‌گوید فروش نفت خوبی داریم، یعنی ارز هم در اختیار دارد و می‌تواند مدیریت کند اما در حوزه عرضه ارز با احتیاط رفتار می‌کند و در عرصه تقاضا هم قادر به مدیریت نیست.

هم‌میهن نوشت: این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد. در بسیاری از اقلام‌ها ارز آزاد برای واردات استفاده می‌شود؛ یعنی خود دولت بهتر از هر کسی می‌داند کشور فقط محدود به همان اقلامی نیست که ارز دولتی دریافت می‌کنند و بسیاری از کالاها با ارز غیررسمی خریداری می‌شوند حتی بعضی از اقلام اساسی. حتی می‌شود گفت ۸۰درصد از واردات ما با ارز آزاد است و من می‌گویم این حرف اگر نگوییم بچه‌گانه است اما حتماً غیرعلمی است.

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند