Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:01:26 GMT

۴۰ هزار البرزی در آزمون وسع نام نویسی کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۶۱۱

۴۰ هزار البرزی در آزمون وسع نام نویسی کردند

آزمون وسع برای سنجش میزان بهره مندی  مردم از خدمات بیمه به رایگان، نیمه رایگان و آزاد است  که بر اساس آن خانواده های نیازمند از بیمه رایگان سلامت بهره مند می شوند ، بخشی از خانواده ها از خدمات نیمه رایگان و کسانی که توانایی مالی مناسب دارند، هزینه کامل بیمه سلامت را می پردازند. 

سعید جوانشیر روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: از این تعداد برای ۲۶ هزار نفر پیامک ارسال شده و وضعیت ثبت نامی آنها مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای ۹ هزار نفر از  ثبت نام کنندگان در آزمون وسع دفترچه  بیمه درمانی صادر شده است، گفت: از این تعداد هشت‌هزار و ۱۰۰نفر جزء دهک‌هایی هستند که به صورت رایگان دفترچه برای آنها صادر می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز در خصوص استقرار سازمان الکترونیک در این مجموعه گفت: این مهم در سال‌جاری  ازوظایف سازمان بیمه سلامت  بوده  و شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ بصورت پایلوت وارد این سیستم شده و دارای نسخه نویسی الکترونیک هستند.

این مسوول با بیان اینکه  ۱۱ بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان البرز دارای طرح استحقاق سنجی الکترونیک است، افزود: در این قالب و بدون نیاز به دفترچه تنها با ورود کد ملی بیمار به سامانه آن فرد پذیرش شده وکارهای درمانی وی انجام خواهد شد.

جوانشیر گفت: در طرح کشوری آزمون وسع،   البرز به صورت پایلوت اجرای آن را دنبال کرده و برای  اجرای آن در سطح بیمارستان‌های خصوصی  در حال رایزنی هستیم.

وی، در بخش دیگری  از سخنانش با بیان اینکه ۸۵ درصد از بیمه شدگان ما رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند، گفت: در واقع  دولت هزینه این بیمه شدگان را پرداخت می‌کند و نقش بیمه سلامت  حمایتی است .

جوانشیربا اشاره به اینکه با الکترونیکی شدن نسخ کاهش هزینه‌ها را شاهد بودیم، گفت: در بودجه امسال ۹ درصد افزایش برای سازمان پیش‌بینی شده است.

بیمه سلامت استان البرز حدود ۴۵۰ هزار نفر تحت پوشش دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز بیمارستان پیامک دانشگاه علوم پزشکی استان کاهش هزینه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان البرز بیمه سلامت آزمون وسع تحت پوشش هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد