Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@11:37:51 GMT

واکنش عادل فردوسی‌پور به حضورش در شبکه ۳

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۷۹۹

واکنش عادل فردوسی‌پور به حضورش در شبکه ۳

عادل فردوسی‌پور در خصوص حضورش در برنامه امشب گزارش ورزشی و گزارش دیدار اتلتیکو و لیورپول گفت: «اصلاً چنین چیزی نیست و من سورپرایز شبکه ۳ نیستم.»

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک‌شنبه و به هنگام پخش بازی رئال‌مادرید و سلتاویگو در چارچوب رقابت‌های لالیگا از شبکه ۳، رضا جاودانی مجری برنامه گزارش ورزشی خبر از یک سورپرایز ویژه داد و اعلام کرد موقع پخش دیدار امشب لیورپول و اتلتیکومادرید در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، فردی به جمع ما اضافه می‌شود که همه دلتنگ دیدن او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این صحبت‌های جاودانی از صبح دیروز گمانه‌زنی‌ها بر این بود که عادل فردوسی‌پور سورپرایز جادوانی و شبکه ۳ خواهد بود و بعد از مدت‌ها عادل را دوباره در شبکه ۳ خواهیم دید. از همین رو ابتدا به ذکایی تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی زنگ زدیم که او در جلسه کاری حضور داشت و پاسخگویی را به بعد موکول کرد. بعد از آن با خود جاودانی تماس گرفتیم که گفت:

«من اجازه ندارم بگویم چه کسی قرار است به برنامه بیاید و حرف‌هایی که زدم موضوعی بود که تهیه‌کننده برنامه به من گفته بود!»

پس از صحبت‌های جادوانی با خود عادل تماس گرفتیم تا از صحت ماجرا باخبر شویم. او در خصوص حضورش در برنامه امشب گزارش ورزشی و گزارش دیدار اتلتیکو و لیورپول گفت:

«اصلاً چنین چیزی نیست و من سورپرایز شبکه ۳ نیستم.»

بعد از این که مشخص شد عادل قرار نیست به شبکه ۳ برگردد گمانه‌زنی‌ها به این سمت رفت که قرار است حمیدرضا صدر به عنوان کارشناس در شبکه ۳ حاضر شود، ولی خیلی زود مشخص شد دکترصدر در آمریکا حضور دارد و طبیعتاً نمی‌تواند در برنامه امشب حضور پیدا کند.

در نهایت محمدرضا احمدی سورپرایز امشب برنامه گزارش ورزشی خواهد بود و بعد از مدت‌ها به عنوان مجری کنار رضا جاودانی قرار خواهد گرفت. احمدی سال گذشته وقتی به عنوان مجری برنامه ستاره‌ساز انتخاب شد نتوانست در برنامه گزارش ورزشی به اجرا ادامه دهد و فقط برای گزارش بازی‌ها به شبکه ۳ می‌رفت. وقتی در این خصوص با محمدرضا تماس گرفتیم فردوسی‌پور گفت:

«یکسری صحبت‌ها شده بود که برای بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در برنامه حضور داشته باشم، ولی واقعیت این است که هنوز چیزی مشخص نیست.»

البته حسین ذکایی هم دیشب در یک مکالمه خودمانی، بازگشت احمدی به گزارش ورزشی را تأیید کرد. امشب اتلتیکو – لیورپول با صدای جواد خیابانی و با حضور همزمان احمدی و جاودانی در استودیو، از شبکه ۳ سیما روی آنتن می‌رود.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا جاودانی برنامه گزارش ورزشی گزارش ورزشی برنامه گزارش ورزشی رضا جاودانی عادل فردوسی پور گزارش ورزشی برنامه گزارش ورزشی عادل فردوسی پور برنامه امشب تماس گرفتیم شبکه ۳ صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • «هفت» نیامده رفت!
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد