Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت فردی که برای جمع‌آوری فالوور، اقدام به تهیه یک کلیپ با محتوی موضوعات جنایی کرده بود. تاریخ انتشار: 16:38 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۷۳۰ به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت فردی که برای جمع‌آوری فالوور، اقدام به تهیه یک کلیپ با محتوی موضوعات جنایی کرده بود، گفت: حدود ساعت ۱۷ روز گذشته، شهروندی در تماس با پلیس ۱۱۰ به مأموران اعلام کرد که فردی یک دستگاه خودروی برلیانس را در کنار کانال آب در منطقه قیطریه پارک کرده و با یک وسیله در حال ضربه زدن به پیکر نیمه‌جان فرد دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: این شهروند به پلیس گفت که به سمت راننده برلیانس رفته، اما راننده وی را نیز تهدید کرده که در صورت نزدیک شدن به خودرو، به قتل می‌رساند.   وی تصریح کرد: با دریافت این خبر، به سرعت تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند، اما راننده خودروی مذکور پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده بود.   این مقام انتظامی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیقات از فرد تماس گیرنده موفق به شناسایی پلاک خودروی برلیانس شده و خودرو و شخص مذکور با اخذ دستور مقام قضایی، تحت پیگرد قرار گرفت. بیشتر بخوانید: تکذیب واژگونی آمبولانس به علت سرعت زیاد/آمبولانس‌ها تابع مقررات تردد می‌کنند ظهیری متذکر شد: مأموران پلیس پس از چهار ساعت تحقیق متوجه شدند که خودروی برلیانس در یک مرکز اقامتی در منطقه شیان پارک شده و در ادامه با حضور پلیس در منطقه شیان، راننده برلیانس نیز شناسایی و بازداشت شد.   رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: راننده برلیانس در بازجویی اولیه عنوان کرد که ماجرای قتل در کار نبوده و این کار را صرفاً برای جمع‌آوری فالوور انجام داده است.   این مقام انتظامی ادامه داد: راننده برلیانس مدعی بود که در شبکه اجتماعی "اینستاگرام" صفحه‌ای دارد و قصد داشته با انجام کلیپ، فالوورهایش را افزایش دهد.   به گفته وی، متهم به همراه پرونده پس از تحقیقات اولیه،  برای بررسی بیشتر از دادسرای ویژه قتل به دادسرای ارشاد ارجاع شد.   ظهیری ضمن هشدار به افرادی که قصد دارند به هر روشی اقدام به جذب فالوور مخصوصاً در شبکه اجتماعی "اینستاگرام" کنند، گفت: این افراد نباید دست به اقداماتی بزنند که منجر به برهم زدن نظم عمومی جامعه یا ایجاد آسیب‌های روحی برای شهروندان می‌شود.   رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ یادآور شد: افراد مذکور پیش از هرگونه تصویربرداری یا تهیه کلیپ باید ضمن مراجعه به مراجع ذی‌صلاح نسبت به اخذ مجوز‌های لازم اقدام کنند در غیر این صورت پلیس ضمن توقیف وسایل مربوطه، آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ایستاگرام رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خودروی برلیانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران