Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی بعدازظهر سه‌شنبه در حاشیه همایش عملیات ویژه رسانه‌ای انتخاباتی صداوسیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمان حاضر ۸۱ نفر از کاندیداهای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر برای تصاحب چهار کرسی در مجلس باهم رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مجلس و نقش قوه مقننه در کلان کشور انتظار می‌رود همه مردم در روز جمعه دوم اسفندماه با مشارکت آگاهانه در انتخابات نقش و وظیفه ملی خود را نسبت به نظام انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی با تأکید بر اینکه هیچ‌کدام از واجدان شرایط رأی‌گیری را در منزل نمانند گفت: انتخابات موضوع بسیار مهم و تأثیرگذاری در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی هر کشوری به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: تجربه ثابت کرده است اگر انتخابات با مشارکت پرشور مردم در سطح بالایی برگزار شود بلافاصله تهدیدهای امنیت ملی در کشور از بین می‌رود.

خورشیدی بیان کرد: انتظار می‌رود با حضور مؤثر و کارساز مردم فردای انتخابات این اتفاق در کشور رخ دهد و همه تهدیداتی که بر جامعه در حال وارد شدن است رخت بربندد.

وی ادامه داد: تلاش شده چینش صندوق‌های رأی‌گیری در محل‌های جمعیتی مستقر شوند تا شهروندان با کمترین معطلی در شعبه‌های رأی‌گیری روبرو شوند، زیرساخت لازم برای احراز هویت الکترونیکی نیز فراهم‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم‌شده البته تأکید شده همه ناظران و مجریان ضمن رعایت اصل بی‌طرفی قانون برگزاری انتخابات را به نحو احسن و کامل اجرا کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر انتخابات جامعه مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات فراهم شده رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی