Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ریواده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: نمایندگان فرماندار و ناظر انتخابات دقت داشته باشند تاخیر در شروع انتخابات به هر دلیلی، تخلف است

او ادامه داد: شروع رای گیری از ۸ صبح به مدت ۱۰ ساعت است که با تشخیص وزیر کشور قابل تمدید است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: با هدف شروع به هنگام انتخابات، شعب سطح مشهد را به تعداد ۱۵۲۰ شعبه رساندیم و این شعب در ۱۹ منطقه، پراکنده شده است و تلاش کردیم با افزایش پراکندگی شعب مشکلی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریواده ادامه داد: ۷ تا ۸ صبح انتخابات ساعت طلایی است و مجری در این یک ساعت باید از اعضای شعبه درخواست کند تا اقدامات مربوط به شعبه را انجام دهند.

او ادامه داد:مدیریت تعرفه در روز انتخابات امری ضروری است و مسئولیت مدیریت تعرفه بر عهده نماینده فرمانده است.

معاون استاندار گفت: به اعضای شعب و نمایندگان فرماندار اعلام کردیم که ابتدا، صندوق مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و بعد صندوق مربوط به انتخابات مجلس خبرگان شمارش شود.


انتهای پیام//ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی انتخابات مجلس انتخابات 98 انتخابات خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳

نوبت اول آزمون سراسری سال جاری پنجشنبه و جمعه در سراسر کشور صبح و عصر برگزار می شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش تمام تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز تقلب در آزمون سراسری در نظر گرفته شده است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

 گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری